Participă la concursul “Persecuțiile creștinilor din Moldova”

30 octombrie 2009

La data de 27 august s-a încheiat concursul “Istoria unei Biserici din Moldova” la care au fost prezentate 15 lucrări, respectiv cu istoria a 15 biserici. Prin acest mesaj vă invit să participați la un nou concurs în cadrul căruia sunt solicitate lucrări care prezintă istoria persecuțiilor creștinilor din Moldova. Condițiile de participare la concurs sunt următoarele:

  1. Lucrarea trebuie să fie în limitele la 3000-4000 cuvinte și să cuprindă istoria persecuțiile îndreptate împotriva unei biserici sau a unui credincios.
  2. Lucrarea să fie bine documentată (mărturii scrise, mărturii orale, poze, acte, etc.)
  3. Să nu fie doar o reproducere a altor lucrări fapt pentru care au fost descalificate 6 lucrări de la participarea în concursul precedent.
  4. Lucrările să fie plasate pe blogul personal al participantului sau să fie trimise la adresa de email vasile.filat[@]gmail.com până la data de 30 octombrie 2009.

Învingătorii la acest concurs vor primi următoarele premii:

  • Locul I – Biblia Internațională de Studiu Inductiv
  • Locul II – Reportofon Olimpus
  • Locul III – Flash Memory Card cu capacitatea de 8 GB

Îndemn pe toți cei care doresc să participe la acest concurs să se intereseze cu privire la creștinii din localitatea lor care au fost persecutați pe motiv de credință. Și înainte de ocupația sovietică, dar mai ales sub această ocupație, mulți creștini și multe biserici au fost supuși persecuțiilor. Prin aceste lucrări doresc să reproducem cele întâmplate ca să nu dăm uitării nimic și să învățăm a sta tari în credință.

  • M-as mira daca ati fi facut si un concurs cu tematica: Persecutarea Ateilor in R. Moldova .. e problema MULT mai mare decit presecutarea crestinilor.
  • citeste ceea ce au facut atei in seculol 20 sa vezi ceea ce pot face atei lasati in loc conducere.
  • Erik, te rog fii mai explicit ce nu-ti place tie? Eu vad Erik ce faci tu... de la tine de pe blog citez comentariul tau referitor la pasajul (Leviticus 20:13)
    "It is clear that homosexuality is a sin that goes against both mankind and God. The diabolical of separating a husband and wife is directly from Satan himself. Homosexuality separates the husband and wife relationship offering an alternative (diabolical) lifestyle. Homosexuals want to teach young children about the homosexual lifestyle while they are young and easily manipulated which of course encourages the separation of the husband and wife model. "
    Erik, that's called professional stupidity :)
  • Wow, you can name call, do they teach that in how to be a liberal school or how to be a homosexual school?

    Daca nu vrei sa crezi in Biblia si in Dzeu este treaba ta dar cu toleranta ta vrei sa negi credinta altora adica daca nu-ti place tie nu este tolerant de loc. Asa este la pro homosexuali, se striga toleranta pana cand nu esti de accord cu ei si ei incep cu homofobia si alte metode de "name calling si intimidation tactics".

    Apropo, stii ca APA (American Psychological Association) baga stilul de viata al homosexualilor impreuna cu cei drogati si cei inchisi, de asemenea cu cei ce fac sex pentru banii. Deci lucrurile rusinoase sunt puse impreuna.

    Vreau sa le aduc homosexualilor speranta de a scapa de stilul lor de viata distrugator (este periculos si pentru ei si pentru intreaga societate). Vreau binele lor dar cei ce promoveaza stilul de viata al homosexualilor vor distrugerea lor. Cine foloseste "professional stupidity"?
  • te rog publica comentariile la locul protrivit: este o tema aparte despre nedescriminearea orientarii sexuale.
  • for your reading pleasure
    http://www.narth.com/docs/throckarticle.html
    http://www.unaids.org/en/HIV_data/2006GlobalRep...
    http://www.cdc.gov/hiv/topics/surveillance/basi...

    O mica corectare, am zis ca APA pune pe homosexuali impreuna cu lucrurile rusinoase. APA spune ca este posibil de a alege orientarea. UNAIDS pune pe homosexuali cu cei inchisi si drogati si cei ce fac sex pentru bani.
  • Aaaa... Erik... NU APA dar UNAIDS.
    Si de ce ii pune pe homosexuali alaturi de cei infectati cu HIV si cu Drogatii???
    Pentru ca anume acesti OAMENI SUNT DISCRIMINATI IN SOCOETATE!
    Sorry! Dar tu singur ai demonstrat acum cita professional stupidity ai tu. O zicala nedumnezeiasca: nu sapa groapa altuia caci singur o sa cazi in ea!
    Subiectul inchis Erik! good luck

    2. Ateii... in primul rind TU i-ai invinuit pe atei ca fac rau in societate. Ateii sunt multi si diferiti, dar si cel mai rau ateu face mai putine pacate decit un crestin mediu! (Eu nu zic ca nu sunt crestini buni pe lumea asta... ultima mea prietena tot crestina era, asa ca I'm sorry Erik, nu sunt gay :)
    Liberalii despre care vorbesti tu pur si simplu sunt OAMENI TOLERANTI, ca mine, si evident EU NU AM DE GIND sa fiu bun cu oamenii care NU SUNT TOLERANTI Si-i considera pe cei diferiti (inclusiv oamenii infectati de hiv) DIABOLICI sau CU PLANURI DIABOLICE!
    Sa stii ca Dumnezeu , daca si exista, in primul rind va trimite oamenii ca tine in iad. Dar sa stii ca cel mai mare pacat la satanisti e: Stupidity! :)
  • Am corectat greseala mea oricum. La APA este parerea ca omul isi poate schimba orientarea sexuala. Noi ca crestini de mult stim aceasta.

    Deci esti de accord, homosexualitate este rusinoasa asa cum este a fi drogat, sau a fi inchis sau a fi sex worker. UNAIDS nu face deosebire!!! Mie mila de oameni infectati cu SIDA si din cauza aceasta sunt impotriva lucrurilor rele care cauzeaza SIDA (imoralitate te pune la risc grav de SIDA si homosexualitate este imoralitate). Cine sapa groapa inainte societati? Bineinteles homosexuali cand isi pun viata la risc (lor si altora). Apropo, oameni infectati de SIDA nu sunt diabolici si nu am spus asta. Am scris de planurile diabolici ale homosexualilor. Oare stii deosebire?

    Nu ti-am spus ca esti gay dar promovezi stilul de viata distrugator al lor. Se vede toleranta ta cand cineva nu este de accord cu tine. Esti tare tolerant de mine, se vede. Arati stupidity cand nu-ti dai seama cat de periculos este homosexualitate pentru societate. Vreau sa fiu un ajutor pentru cei care nu-si dau seama de realitate si pentru cei care sunt prinsi in rautate. Domnul Isus are eliberarea si ajutor pentru toti (inclusiv si pentru tine).

    Ai scris mult dar nu ai raspuns la intrebarea mea. Cum au condus lideri atei in seculol 20? Ce au facut ei. Cati au murit din cauza lor? Ceva concret. Nu evita ca totdeauna. Apropo, ti-am spus ca stiu ce vei spune si cum vei argumenta pentru ca am mai avut de a face cu liberali si pro homo. Vorbiti la fel si ganditi la fel. Credeam ca voi sunteti liberi (ganditi liber) dar toti ganditi la fel. Mie-e interesant lucrul acesta.
  • Tu ai in vedere comunistii???
    OK, Germania Nazista nu era ateista! Prima Natie crestina in europa a fost Germania :)))

    Si tu daca vorbesti de unu doi lideri atunci ii caracterizezi pe toti ateii conform caracteristicilor acestei persoane???
    no soryy... you don't understand the basics of statistical inferences.
    Stai sa gasesc materiale ce au facut ateistii in secolul 20 si ma intorc la tine :)
  • Daca vezi ca este o problema mai mare, esti liber sa faci orcand un
    astfel de concurs.
  • Cu mare placere... cind voi avea ceva finante cistigate de mine, prin munca mea, voi jertfi o parte din bani p/u a le face viata mai usoara oamenilor ca mine (ateilor sau agnosticilor) Precum si alti oameni (conform unor blogeri de aici - Cu ginduri Diabolice) si-au donat banii lor p/u a face viata celor ca mine mai usoara.
    Nu de alta, dar eu niciodata nu as organiza un concurs p/u promovarea ideilor mele din banii oamenilor care mai mult sau mai putin "isi cumpara" "Viata vesnica alaturi de dumnezeu" :)
    Succese ;) oricum... oamenii iti doneaza, tu faci ce doresti ...
    poti sa organizezi concursuri despre biserici, sau poti sa inveti copiii un skill la compiuter ca ei sa aiba o sansa mai mare asi gasi un job. Faci cum stii mai bine... si eu te judec cum stiu :)
  • NU, Erik, provide me the link please... e bs ce spui tu.
    Eu ca ateu am capul meu si pot singur sa fac un assesment si o concluzie.. nu am nevoie de biblie spre deosebire de tine.
    Ideile tale sunt pur si simplu diluted ca si la alti crestini dusi pe unda micului samaritean.
    EU nu te deosebesc de un copil de pina la 5 ani care crede in Mos Craciun care ii aduce cadouri daca se poarta frumos in decursul unui an. (La fel cum tu crezi ca deitatea in care crezi tu te va duce in rai (si-ti va da 72 virgine in caz ca esti musulman) daca te porti frumos si faci intocmai cum spune biblia.
    De nu ar fi fost separata biserica de Stat, eram si acum sa traim dupa legile bibliei si sa omorim cu pietre (sau sa spinzuram cum in majoritatea statelor unde inca religia e la putere) pe cei de orientare sexuala diferita.
    Erik, tu mai bine sa ai grija de crestinii ca tine si de valorile voastre morale, care nu considera ca pacat omorirea animalelor sau a "vrajitoarelor".
    Eu nu cred ca homosexualii apeleaza la opinia ta biblica rusinoasa cu referinta la Leviticus 20-13.
    Crestini ca tine am mai vazut eu, voi pur si simplu dati dovada de intoleranta totala ce izvoraste din incapacitatea voastra de folosi logica.
    Daca te-as intreba de geneza pamintului tu precis ca-mi vei raspunde ca Dumnezeu a creat pamintul, nu? (corecteaza-ma daca gresesc). Voi la toate intrebarile raspundeti cu un singur raspuns: "Dumnezeu!"
    Inlocuieste te rog cuvintul Dumnezeu cu "I don;t know" p/u a vedea care sunt intr-adevar cunostintele tale reale despre TOT ce este in jurul tau.
  • vin cu articolul si link-ul in curand dar vreau sa-ti arat cum folosesti o tactica a homosexualilor de a schimba focusul. Nu ai raspuns la intrebarea mea despre ceea ce au facut atei lasati in loc de conducere in seculol 20. Ai fugit in alta parte. Ai incercat sa pui focusul pe mine in loc de a respunde. Este o tactica clasica a homosexualior (and liberals too). Este bine invatat in tacticile rele, se vede. Dar sa stii ca am tinut multe discutii cu oameni ca tine si stiu bine ce vei face si cum vei argumenta. Nu este nimic nou sub soarele, asa cum este scris in Biblia.
  • eu mai repet inca o data...
    Tu invinuiesti ateii ca fac ceva rau, de ce eu trebuie sa-ti aduc argumente in cazut dat ca ei nu fac rau???
    Defapt aceeasi metoda o folosesti p/u a converta unii oameni ce sunt departe de aplicarea logicei in practica... si nu numai tu, dar multi crestini is ca tine, mai ales cind e vb de existenta lui Dumnezeu. Explic:
    Cind afirmezi ceva ca exista, tu trebuie sa atunci evidenta empira IN Order to REJECT the null hypothesis. Rejecting the null hypothesis however does not imply accepting the alternative one, because the alternative can be arbitrary. This is the LOGICAL approach. But even with the HUMBLE science nowadays you;re still FAAAR away in your arguments for rejecting the null hypothesis itself.
    Cind propui o ipoteza alternativa si in loc sa aduci evidenta empirica tu invoci: "Demonstreaza TU CA NU-I ASA!!!" then that simply confirms your professional stupidity. (Please note, I am not attacking you as a person, I am attacking some of your ideas!)
    Sorry Erik, but your inability to follow basic logic is NOT an excuse for believing in the delusions your would have liked to exist! Si indobitocirea copiilor cu religia la o virsta frageda le strica abilitatea lor de a gind intr-o directie corecta: adica cea ACADEMICA bazata pe LOGICA.
  • De ce eviti sa raspunzi la intrebarea mea. Ai incercat sa schimbi focusul si m-ai atacat pe mine personal (o tactica clasica asa cum am mai spus). Acuma tu pui intrebari mie in loc sa raspunzi (alta tactica clasica). Si dupa aceasta incepi sa folosesti termene si explicatii care putini inteleg si arati ca esti asa de intelept dar tot nu ai spus nimic clar si concret (tactica a 3 clasica). Care este urmatorul pas? Stiu eu dar vreau sa vad daca urmaresti cartea.
  • alexandru
    ateii tot timpul afrimă că ei gândesc cu mintea, că îşi fac singuri concepţiile despre lume şi viaţă.
    Îl citează foarte mult pe Darwin, şi dacă nu s-ar numi atei cred că şi s-ar închina lui.
    Vobesc despre ocalităţi umane care trebuie promovate dar nu acceptă ca cineva să aibă o altă părere decât a lor.
    Aproape fiecare atei m-a îndemnat să dau bani săracilor din Africa, deşi singuri nu o fac.
    Interesante persoane sunt aceşti atei.
  • "Îl citează foarte mult pe Darwin, şi dacă nu s-ar numi atei cred că şi s-ar închina lui. " :) hahaha ... Alexandru chiar m-ai dat gata...
    Iti raspund ce ar fi fost daca nu as fi fost ateu... E cam EVIDENT:
    Alexandru, "Daca nu as fi fost ateu, probabil eram sa cred ca ateii s-ar fi fost inchinat lui Darwin daca nu erau atei" :)))
    Dar deoarece sunt ateu, si cum ai mentionat si tu : "ei gândesc cu mintea" , iti pot spune ca Ateii nu sunt impusi sa gindeasca intr-un fel sau altul. Ateii isi schimba opinia destul de des mai ales cei care se ocupa cu stiinta, intrucit asta e jobul lor: sa progreseze stiinta ca oamenii sa traiasca mai bine.
    Despre africa: aftica este cel mai religios continent. Etiopia e tara crestina si e cea mai saraca tara din lume. Africa are cel mai scazut procent de atei din lume! Probabil de aia si traiesc bine. hmmm... De ce nu le da Dumnezeu prosperitate la fel cum le-a dat europenilor si americanilor??? hmmm,.. probabil ei nu stiu cum sa se roage corect! :) Donati bani bisericilor ca ele sa se duca in africa, pe banii donati sa construiasca biserici ca sa-i invete pe africani cum sa se roage corect! Calea sigura spre prosperitate economica! :) asa-i Alexandru??? :)
    Dar ce fel de biserici au nevoie africanii si de care religie?
    Evident de RELIGIA CORECTA!
    Intrebare catre blogeri, care din urmatoare religii sau curente religioase este CEA CORECTA care duce sigur catre imparatia lui dumnezeu:
    ortodox, catolic, mormon, musulman, evanghelist, evreu, anglican, babtist, presbiterist, iahovist ??

    http://www.youtube.com/watch?v=DaOVPaYf780
  • alexandru
    referitor la omenii de ştiinţă
    http://alexcurbet.wordpress.com/2009/09/13/adev...

    cât despre
    "Ateii isi schimba opinia destul de des mai ales cei care se ocupa cu stiinta, intrucit asta e jobul lor: sa progreseze stiinta ca oamenii sa traiasca mai bine."
    nu sunt sigur că fiecare ateu este om de ştiinţă.
    Sunt după profesie fizic şi chimist şi cred în Dumnezeu.

    îţi propun să vezi şi acest video
    http://alexcurbet.wordpress.com/2009/09/16/desc...
  • Palosi Marton
    Pentru Lucifer...,
    Ai scris: "De nu ar fi fost separata biserica de Stat, eram si acum sa traim dupa legile bibliei si sa omorim cu pietre"
    Daca ai cunoaste intreaga Biblie, si nu ai scoate din context, ai constata ca mesajul principal al Bibliei, concretizat in Noul Testament, este DRAGOSTEA. Daca Statul s-ar guverna dupa legea dragostei lucrurile ar sta cu totul diferit fata de cum e in prezent.
    In privinta homosexualitatii, problema mare nu o constituie ingrădirea orientării sexuale, adică limitarea dreptului de alegere, ci se doreşte oprirea efectelor sociale nocive generate de acest flagel al homosexualităţii. Este arhicunoscut ca in mediul homosexualilor este cea mai ridicata rata a crimelor, a sinuciderilor, cel mai mare consum de droguri, prostitutia este la ea acasa si "practicanţii", majoritatea ajung la stari depresive grave. Acesti oameni, pana la urma, ajung sa se autoelimine din societatea "utila", adica cea care produce ceva util sieşi sau altora din cauza ca principalul scop al lor este placerea trupeasca, dusa pana la paroxism.
    Cât despre geneză, daca tot ai pomenit de ea, te-ai gandit vreaodata de ce pamantul este singura planeta locuita din cate cunoaste stiinta atee, si toate celelalte fac numai miscarea in jurul soarelui ? Asa ca fapt divers, nu ca sa facem filozofie sau teologie. Orice lucru care se afla in miscare trebuie sa aibe un factor generator, adica sa produca miscarea. Planetele sunt intro miscare precisa ce mentin o permanenta armonie, adica echilibru, creind o ciclicitate cu precizie astronomica. Aceasta miscare precisa se auto intretine de milioane de ani, facand posibila viata pe pamant.
    Acum urmeaza intrebarea cea mare: CINE (sau ce) A GENERAT ACEASTA MISCARE si o tine in echilibru ????
    Realizarea acestor lucruri inteligente necesita o sursa inteligenta.
    Insasi o lege din fizica, a termodinamicii, demonstreaza ca lucrurile din natura lasate libere (la voia intamplarii) fara actiune din exterior ajung intr-o stare haotică, degradată (entropia).
    Iata ca insasi stiinta demonstreaza existenta unei inteligente superioare pe care crestinii il numesc Dumnezeu.
    Cel mai usor e sa arunci cu vorbe in stanga si-n dreapta fara sa fi cât de cât documentat.
    O cugetare celebra spune despre cei ca tine: " Puţină ştiinţă depărtează de Dumnezeu dar ştiinţa multă apropie pe om de Dumnezeu"
    Ai spus ca tie iti ajunge capul ca sa tragi concluzii si nu ai nevoie de Biblie. Dar daca in cap nu ai NIMIC, ce te faci ?
    Ai ales pseudonimul "Lucifer" pentru a te reprezenta, dar nu ti se potriveste pentru ca Lucifer este o creatie inteligenta .....
  • hehe ... The old Intelligent Design view :)
    Matyii, daca as fi fost FOARTE inteligent, ti-as fi spus exact si cum a aparut materia! (O intrebare care necisita mai multa gindire decit the theory of gravitation pe care vad ca tu nu o cunosti!)
    I mean... the answer to your question is known EVEN TO AN 8th GRADER!
    Pentru asta ai nevoie sa stii doar ce-i masa si care-i legatura de atractie intre mase and some basics of the general relativity theory.
    Orice Ne-Lucifer stie ca daca ai lua un mar, si l-ai pune in afara orbitei pamintului, ca si oricare satelit, se va invirti in jurul pamintului, si asta FARA DUMNEZEU :)
    if you wanna know how gravity works study the general theory of relativity.
    I'm sorry but YOUR LACK of Knowledge of Physics DOES NOT PROVE that GOD EXSITS! And if events seem to you UNLIKELY because you've been living on earth and there are Billions of Billions of stars with other planets how can you be so sure there is no life anywehere in this universe?
    You claim that because planets move around the SUN ALLOW you to CONCLUDE: "Iata ca insasi stiinta demonstreaza existenta unei inteligente superioare pe care crestinii il numesc Dumnezeu. " WHAT? :) Now you tell me, How professionally stupid! :)
    Sorry, but someone like you who does not even know the Basics theories of an 8th grader DOESN"T Need a Debate about the genesis of the EARTH rather he NEEDS AN EDUCATION!
    Why don't you go to the academic world and debate the movement of planets with physicists and propose your alternative THEORY (which is not even a theory nor even a hypothesis) that there must have been an INtelligent Design who PUT our solar system around the sun and that DESIGNED their round motion! (which is actually ellipsoid) and then we'll see how you'll get laughed at :)
    Do you think it's moral to teach someone something about you have NO CLUE about just because it conforts you?
    How old do u think the earth is by the way??? How old is it according to the bible? :)
  • alexandru
    aş putea să-ţi răspund eu, dar întâi să te întreb ce pregătire ai în domeniu?
    apropo, nu mi-ai răspuns la întrebarea de mai sus.
  • La Care intrebare nu am raspuns?
    Despre ateii care nu doneaza bani?
    Bill Gates e ateu, si e cel mai mare filantrop din lume, George Soros e ateu (ma ajuta si pe MINE :))) )
    Deasemenea consider ca banii donati in biserici sunt bani in vint,intrucit o mare parte din donatiile astea se duc pe la mitropolii, se duc ca salarii misionarilor care terorizeaza lumea, dar cea mai mare parte a banilor se duc evident p/u: Constructia bisericilor! super, nu? :) Dute-n europa si vei vedea ce sky-scrappers de biserici au. Si cite facultati sponsorizeaza religia atolica in europa??? Wow: 5 facultati! :))) SUUUPER! That's why I don't advise you to donate your money to the churces. You wanna help? do it privately!
    la pregatirea in domeniu: incearca sa raspunzi la full throttle, daca ceva nu-mi va fi clar voi intreba, daca nu voi fi deacord voi scri (in caz ca voi avea timp).
  • ai scris "George Soros e ateu (ma ajuta si pe MINE :))) )"

    Soros lucreaza cu rautate si inselaciune. In state nu are un nume bun (unless you are a progressive liberal hypocrite, si sunt putini).

    Cate spitale sunt facute de bisericii? In state majoritatea spitalilor sunt construite de bisericii (baptist hospital, methodist, si catholic spitale sunt in fiecare oras aproape).

    Progressive liberals (ca Soros) donate the least amount of money to charity. Soros donates to carry out his evil agenda.
  • "Soros donate the least amount of money to charity" ... din 11 miliarde de euro care are soros (sursa: Forbes) el a donat 6 miliarde! Mai mult de jumate :) ..
  • You cut the quote that I wrote in the middle to make it look like that I said that Soros donates the least. I actually wrote that people like Soros (liberals who seem to hate God) donate the least to charity (Joe Biden, Obama, etc., the list could go on and on).

    You follow the liberal playbook to the letter. I see that you have learned some things from your heroes, like Soros.
  • alexandru
    ""Iata ca insasi stiinta demonstreaza existenta unei inteligente superioare pe care crestinii il numesc Dumnezeu. " WHAT? :) Now you tell me, How professionally stupid! :)"
    - îţi permiţi să jigneşti pe cei ce cred în Dumnezeu. Cel ce a afirmat că ştiinţa demonstrează că Biblia are dreptate - nu a greşit cu nimic.
    Îmi aduci şi dovezi că ştiinţa contrazice Biblia???
    Căci ceea ce faci- e doar să aduci învinuiri.
    Faptul că sunt sponsorizate facultăţi - e foarte bine. Trebuie să facem tot posibilul ca copii noştri să crească creştini devotaţi lui Dumnezeu şi nu atei, căci doar astfel vor ajunge să cunoască harul lui Dumnezeu şi vor căştiga viaţa veşnică.
    Apropo, ţi-am lăsat două link-uri mai sus referitor la oamenii de ştiinţă şi dovezile evoluţiei,îţi sugerez să citeşti articolele cu pricina.
    O zi bună.
  • lucifer_ultionis2
    Evolution is real... God did not create all the animals (in fact got created nothing... he's simply a part of your imagination)
    http://www.youtube.com/watch?v=I-QWv_0Mjq0&feat...
  • alexandru
    Evoluţia e reală doar pe hârtie. E doar o concepţie căci nici măcar titlul de teorie nu- l poate avea.
    Îmi aduci şi argumente solide pentru evoluţie?
  • Da am citit oamenii de stiinta care mi-ai dat tu si care credeau in Dumnezeu. Ce pot spune eu? :)
    1: Practic toti au trait in perioada neagra (Cind biserica avea o influenta in stat foarte mare si inchizitiile era ceva normal... )
    2. Eu nu am spus ca nu sunt Crestini care nu sunt destepti.
    3. Procentajul, INSA, a celor ce cred in dumnezeu si care scriu articolo in sientific journals of good quality e MULT mai scazut decit procentajul populatiei obisnuite. (Defapt, nu prea stiu nici un om in zilele noastre care sa fi scris ceva in jurnale bune si sa fi facut referinta la vreo Zeitate)
    Tu scrii: "Faptul că sunt sponsorizate facultăţi - e foarte bine. Trebuie să facem tot posibilul ca copii noştri să crească creştini devotaţi lui Dumnezeu " OH Jesus!!! :) Tu consideri ca din 20 de miliarde de euro incasari anule, sponsirizarea a doar 5 FACULTATI e LUCRU NOBIL??? Vai de capul tau Prikoke! P/u aceste 5 facultati se duc MAXIMUM 2.5 milione euro!
    O comparatie ... daca ai 10000$ pe luna si pentru stiinta vei aloca doar
    12.5$! DIN 10000$ pe LUNA doar 12.5!!! Common! Asta-i o nimica toata!
    Acel SOROS care-l invinuiti ca are planuri diabolice DOAR p/u copiii din moldova doneaza mai mult in stiinta decit TOATE bisericile catolice la un loc in toata LUMEA! Cu alte cuvinte, daca de scos banii care se cheltuie p/u propagarea credintei si crederea oarba in dumnezeu, mai mult biserica nimic nu face!
    Biserica intuneca LUMEA, asta o spun cifrele, nu eu! :)
    (OK! Am vazut pe saitul asta ca nu stiu cine a facut cursuri de PHP cu elevii... Asta putin ma imbucurat! :))) macar ceva de folos... bravo la cel ce a organizat... )

    Dovezi ca Stiinta contrazice Biblia???
    1. Arca lui Noe :)
    2. Geneza pamintuli si Universului (Tu nu mi-ai raspus citi ani are pamintul conform bibliei tale :) cica 7000 ani! :))) )
    4. Evolutia oamenilor
    5. Biblia Contrazice evolutia
    6. Toate "minunile" ... adica "minciunile" :))
    7. Arata-mi tu mie vreo teorie in fizica, sa fie scrisa in biblie, si sa fie descoperita mai tirziu
    Legatura intre biblie si stiinta e 0, de aia in statele unite e anticonstitutional sa predai ID in scoli!
    Despre educarea copiilor... invata-i pe copii despre TOATE REligiile, intr-un mod IMPARTIAL, stiintific, precizind care sunt dovezile empirice si ce spun criticii. Dupa aia spune-i ca religia care o detii tu este cea corecta! Vei vedea reactia.
    Un lucru care va caracterizeaza: "să cunoască harul lui Dumnezeu şi vor căştiga viaţa veşnică. " ... Asta-i Iziuminka :) "Vor castiga viata vesnica" ... DE NU: "Vor arde in iad p/u o eternitate"
    Spune-mi atunci tu mie... de ce eu, care nu fac NIMIC rau pe paminul asta si care categoric nu suport idea de inchinare si supunere a unei imaginatii bolnave, conform VERDICTELOR voastre ma voi duce in iad?
    keep dreaming la Virgine (daca esti musulman) si la Viata vesnica sau ca vei Guverna pamintul linga dumnezeu (asa cum imi propun mie iahovistii) :)
    It's ALLLL BS :) Orice om cu cap intelege NU DOAR ca astea-s povesti , dar mai intelege de ce ANUME astfel de bovesti au fost noscocite :)
    Dar daca sincer, nu inteleg ce om meschin si EGOIST trebuie sa fii ca sa poti sa crezi in asa povesti.... Vai de capul vostru.... Ce pot eu sa zic despre oamenii care "Traiesc cu gindul ca DUPA CE VOR MURI, vor trai mai bine :)))"

    http://www.youtube.com/watch?v=urlTBBKTO68
  • ai scris "3. Procentajul, INSA, a celor ce cred in dumnezeu si care scriu articolo in sientific journals of good quality e MULT mai scazut decit procentajul populatiei obisnuite. (Defapt, nu prea stiu nici un om in zilele noastre care sa fi scris ceva in jurnale bune si sa fi facut referinta la vreo Zeitate)"

    Very shady logic here, along with the previous one. The biased journals only accept articles from those who "think/believe" like they do (you know, there is no God and it is all fairy-tales) so that word "stupidity" that you like to throw around could be applied in the arguments that you brought. Blame the faith of the scientists on the "church" and actually deny their faith, saying that they really did not believe. You should really watch Ben Stein's "No intelligence allowed" to see the biased among the so called scientific "savants".

    As far as Soros goes. His agenda is first and foremost. If you do not accept his agenda then he will not give money (that is very merciful and loving).

    All of your proof is nothing. You did not explain anything, just wrote statements. Good logical argument. All that you wrote along with the arguments that should go with them as proof can easily be debunked using basic knowledge, logic, and the Bible.
  • Info about Soros
    http://sweetness-light.com/archive/george-soros...

    It gets worse for Mr. Soros. Read the following.
    http://www.earstohear.net/soros.html

    There is so much more but I think that this will do for now.
  • uite ce spune soros in linkul dat de tine: " And it was the–whether I was there or not, I was only a spectator, the property was being taken away. So the–I had no role in taking away that property. So I had no sense of guilt."
    El atunci avea 13 ani, era SINGUR evreu si singur se temea de viata lui... De UNDE ai tu atita URA fata de acest om?
    Spune exact de ce nu-ti place soros? P/u ca nu da bani la biserica? :)
  • Nu am ura fata de el dar am ura fata de lucrarea lui diabolica. El este un liberal pana la oase si da banii dar there are many strings attached!!!

    Soros este iubit de Dzeu si El (Dzeu) asteapta pocainta lui Soros.

    Ma bucur ca Soros nu da banii bisericii pentru ca nici Dzeu nici crestini nu avem nevoie de banii lui mardarii
  • Atunci despre care plan diabolic merge vorba???
    NU mi-ai aratat NIMIC diabolic la el! Nu ai adus nici o proba. Prin asta esti si DOGMATIC.. .cineva cu autoritate ti-a zis, si tu il CREZI orbeste.
    la fel cum "Biblia" iti spune si tu CREZI neavind nevoie de nimic a crede in afara de credinta!
    Tu pur si simplu aduci jigniri atit lui Soros cit si celor care il stimeaza, evident jignindu-ma si pe mine...
  • Iti dau more material for your reading pleasure.

    http://sweetness-light.com/archive/soros-caught...

    http://sweetness-light.com/archive/soros-2nd-bi...

    http://sweetness-light.com/archive/ibd-the-geor...

    http://sweetness-light.com/archive/george-soros...

    http://sweetness-light.com/archive/soros-crisis...

    http://theeprovocateur.blogspot.com/2009/07/geo...

    Do you know what a façade is? That is what Soros has. He does something that seems good for others on the surface but when you did down into his actions and "giving" you find out his real intentions. Read up on ACORN a group heavily funded by Soros. ACORN is an evil organization that has just been revealed for what it is in the States. Read up on it and you will learn about the things that Soros provides funding for.
  • "Very shady logic here, along with the previous one. The biased journals only accept articles from those who "think/believe" like they do"
    So you mean... all the journals of science, who helped people GET ON THE MOON, who improved the productivity of the agriculture and allows us to sustain billion of ppl, and all the innovations in Economics that help Economies AVOID a catastrophic WORLD Economic colapse are WHAT? BIASED because they accept only ppl who "believe" like they do??? Sorry... But when you have a really GOOD idea, you can publish in ANY journal you WANT! And Nobody asks you if you believe or not believe in ANYTHING! Nobody gives a nickle if you're a Christian, Musulman, Jewish, Atheist, Agnostic or Satanist when you submit your papers! All that matters is SCIENCE! A better question would have been WHY is it that Jewish on average submit MORE papers than Christians and What Agnostics/Atheists submit THE MOST! The answer is, according to my hypothesis, that BY replacing EVERYTHING you DO NOT KNOW with an unknown: which is GOD, you automatically BLOCK yourself to ask yourself Questions that CANNOT EVEN appear if you already HAVE an answer for them!


    BEN STEIN is your hero uh? :)

    poftim reply-ul meu la comentariul tau:
    Here, receive my blessings: (spune-mi daca iti place)

    http://www.youtube.com/watch?v=NiNGK3y5Ypg&feat...

    ENJOY! :)))
    May God bless you ! :)
  • Excuse me, did I write that ALL scientific journals are biased? No, but if you would read what I wrote instead of latching on to words to lead to your next argument then you might learn something. Once again, you proved that you go right by the liberal playbook (ever heard of Saul Alinsky?). As far as economic collapse goes I think that the progressive liberals did a good job with that (Barny Frank and his cronies, following the Soros plan might I add). If you would watch “No intelligence allowed” then you would see the bias at work in the universities (which are supposed to be centers of open debate and learning). There is only one side of a theory presented without any discussion (open minded education).
  • Once again the evolutionists (those who believe in macro) cannot explain where it all came from or what got it all started. That means in order to be a micro-evolutionist you have to have faith. Good post, your helping my argument. Keep up the good work.
  • Macroevolution is a consequence of microevolution. And it's a scientific method to explain how spieces EVOLVE it does NOT EXPLAIN the creation of matter! (where it all came from)
    And because Evolution CLEARLY contradicts bible doesn't mean that the theory is wrong, it simply SHOWS you that the whole bible is VERY Probable a BIG JOKE!
    If you believe in the Bible and totally reject Evolutions it's YOUR Choice. But if you want to appear rational and healthy minded to the academic community, including myself, then you'd better back up your arguments with some scientific facts, otherwise, accept your Label.
  • alexandru
    microevoluţia este un fapt dovedit, însă macroevoluţia este o poveste. Dacă scoţi cuvintele "probabil" şi "posibil" dispare şi macroevoluţia. Nu le uneşte rădăcina cuvântului "evoluţie". Cine presupune că ar reieşi una din alta ,nu înţege pe deplin ce înseamnă microevoluţie.
  • poftim raspuns pe blogul meu.
    http://luciferultionis.wordpress.com/2009/09/21...

    u're free to comment there
  • "As far as Soros goes. His agenda is first and foremost. If you do not accept his agenda then he will not give money (that is very merciful and loving). "
    HOW DO YOU WANNA GET FINANCED if you Don't wanna USE the money THEY WAY HE INTENDS TO DONATE THEM FOR in the FIRST PLACE?????!!!???
    If I write an essay that I want to go study in Europe and OF COURSE I have to sign a DOCUMENT Confirming that I will not take the money and SPEND them OTHERWISE => Like Donating them to the CHURCH or doing another stupid thing Rather that I Will USE the money in accoring to its PURPOSE!
    That's called USING the MONEY in the MOST productive USES.
    What happens if you Give money to a RELIGIOUS person without making him HAVE LEGAL OBLIGATIONS to USE the MONEY YOU WANT (it's YOUR moeny for the fox sake) ... HE WILL BUILD HIS damn Church instead of helping ppl and will CLAIM that HUNDREDS of "gay people" have been cured because He has build his church and that Thousands of ppl will "JOIN GOD" if they embrace HIS religion and go to HIS church!

    "All of your proof is nothing."
    Again your inability to understand Theories vs Hypothesis vs Proofs! I did not provide you with any proofs :) . I simply gave you SOME FACTS! You can choose to make hypothesis based on FACTS and then TEST them. If By thesting you can REJECT the Null hypothesis then you can Formulate a THEOREM that can be prooved ;).
    And secondly, NOWHERE in our modern world will take BIBLE as a Scientific Book! You don't like it? go complain to the scientific community or to the constitutional court that ruled your Intelligent design out! On the other hand, if you think you're ABLE to DEBUNK my arguments with "basic knowledge and LOgic" which I really encourage you to USE then Go ahead and JUST do it! Because until now you've just fallen in your own traps :)
    Remarkably how you can still question my cognitive abilities after proving complete ignorance of understanding the laws of thermodinamics:
    "Insasi o lege din fizica, a termodinamicii, demonstreaza ca lucrurile din natura lasate libere (la voia intamplarii) fara actiune din exterior ajung intr-o stare haotică, degradată (entropia)."
    :)))
  • Once again you fail to read what I wrote carefully. There is a difference between using the money for the reason that it was given and accepting an agenda that goes along with money.

    It seems that you have a lot of animosity toward the church. Did you have a bad experience with a church in the past? Do you think all Christians should be put in the little box that you have formed because of a bad experience? I do not hate you or people like you. I used to be an atheist. I thought I was so smart and religious people were so stupid for believing in a God that they could not hear or see (I did not realize that I was the one who could not hear or see Him). I lived a lifestyle of pride, always ready to cut people down the way that you do on this site. I was also a slave to sin in my ignorance. God changed all of that when I met Him in the Bible. He transformed my life and gave me a great desire to help and serve others. That is what I have been doing with my life ever since then.

    As far as facts and theories and hypothesis go, I am a well educated man. I have superior studies from 3 different schools so you do not have to talk down to me like I am a child. If you feel insecure and have the need to talk down to someone I would suggest that you grow up a little and those insecurities will go away. In fact, if you accept God and follow Him then all your insecurities will vanish. You will have meaning and purpose in life.

    Intelligent design is ruled out by a hand full of atheist who are so closed minded and intolerant that they will not even consider another argument other than their own. Just closing your eyes and sticking your fingers in your ears does not make the opposition go away. I have nothing to debunk yet. You just made statements with no explanation.

    You are right, when things are left alone in nature they break down toward chaos yet the theory of macro evolution suggests that things left in nature are moving away from chaos to order. What is the deal with that?
  • alexandru
    din ce ai afirmat nu mi-ai dat nici un argument ştiinţific. Te arunci cu acuzaţii, atâta tot, acuzaţii lipsite de sens.
    Arată-mi organizaţii ateiste care se îngrijesc de oameni? Din cîte ştiu eu ,nu e nici una.
    Dar în fiecare biserică creştină depune efort real pentru a ajuta pe cei nevoiaşi din localitate, căci aşa învaţă Biblia. Ateii se organizează pentru aşa ceva? NU.
    Unele biserici ajută multe categorii de oameni social-vulnerabili.
    Termină să numeri banii unora creînd impresia că şi ştii cum sunt gestionaţi.
    Din câte văd , ştiinţific eşti nepregătit, şi nici nu iei în serios ceea ce fac creştinii.
    Faci creştinii "meschini şi egoişti" - dar aceasta ne ajută să înţelegem mai bine adevăratul tău caracter. Cred că folosirea acestor cuvinte face parte din personalitate ta şi gândirea ta.
    Regret că în inima ta sunt doar gânduri rele şi pline de răutate,dacă ai fi sincer cu tine vei realiza că dorinţa ta nu e să cauţi adevărul(pe care îl eviţi voit) ci să arunci cu cuvinte batjocoritoare.
  • "Dar în fiecare biserică creştină depune efort real pentru a ajuta pe cei nevoiaşi din localitate, căci aşa învaţă Biblia. Ateii se organizează pentru aşa ceva? NU."
    Eu nu inteleg, unde ti-ai pierdut tu logica ca in genere sa-ti pui asa interbari banale: DE CE Ateii nu se organizeaza pentru a ajuta oamenii?
    Ateii, spre deosebire de Crestini sunt idiosincrati. Cind un ateu ajuta pe cineva, el face asta din placere, NU PENTRU ca asteapta sa i se deie viata vesnica dupa moarte sau p/u asi satisface complexele de auto-lauda ca uite cit ii de bun el...
    Prin urmare un ateu cind doreste sa doneze bani p/u o cauza EL PUR SI SIMPLU O FACE, Fie direct fie prin ORGANIZATII SPECIALIZATE pentru cauza lui!
    Un ateu judeca de sinestatator, si cunosc multi atei care doneaza sume importante de bani bisericilor p/u anumite cauze.
    Deci organizarea Organizatiilor menite sa stringa bani EXCLUSIV de la ATEI, e ca si cum ai avea doua biserici crestine pentru cei ce scriu cu mina stinga si cei ce scriu cu miina dreapta!
    Epic FAIL :)
    "Regret că în inima ta sunt doar gânduri rele şi pline de răutate" ... nu am eu nici ginduri rele nici rautate :)
    Eu fac rau doar oamenilor care ma ataca. Pe de alta parte, eu nu sunt tolerant prostiei rezultate din ignoranta.
    Daca asa te tare vrei sa afli despre personalitatea mea... nu ai decit sa intrebi... Fiecare ateu e idiosincrat si are opinia sa.
    1. Link :
    http://www.churchofsatan.com/Pages/Sins.html

    2. Principii de conduita:
    http://www.churchofsatan.com/Pages/Eleven.html

    Enjoy :)
  • alexandru
    Deci eşti un satanist. Apropo, au o gândire plină de paradoxuri:
    - eşti satanist ,dar nu doreşti să vezi prima sursă în care este menţionat despre diavol. Dacă există diavol există şi Dumnezeu.
    Biblia vorbeşte despre diavol ca fiind un înger căzut , unul care s-a mândrit, şi unul care de la încput a fost ucigaş, tatăl minciunilor ,mincinos. Iar cei ce-l urmează fac poftele lui.
    Trebuie să ştii că Domnul Isus ne face liberi,chiar şi dacă eşti sub stăpânirea diavolului. Isus te poate elibera,trebuie să doreşti acest lucru. spune-i acest lucru în rugăciune.
    Mă voi ruga pentru tine.
    O zi bună.
  • 1. Eu nu ma consider Statanist. TU ma consideri satanist.
    Eu nu cred nici in unul nici in altul.
    Eu am impresia ca tu nu intelegi ce e aia ateu.
    Pina cind am vazut doar minciuni din partea lui Dumnezeu prin cuvintul bibliei... Nu cred ca un om care se considera ca un ginditor nedogmatic poate sa concluda ca Dumnezeu e cum il prezinti tu...
  • alexandru
    "gânditor nedogmatic" - fie că vrei fie că nu,eşti şi tu influienţat dogmatic. Doar că fiecare alege ce să urmeze. Tu ai ales să nu crezi în Dumnezeu, eu am ales să cred. Aceasta pe tine te face un "gânditor nedogmatic"?? iar pe mine un "gânditor dogmatic"?
    Nu eu îl prezint pe Dumnezeu cum vreau , ci cum îl reprezintă Biblia.
    Îmi spui şi ce minciuni ai găsit în Biblie?
  • bashar
    Poate ca n-ar trebui sa sarim direct la minciuni. Sa studiem intai niste chestiuni contradictorii din scripturi aici: http://www.infidels.org/library/modern/donald_m...
  • bashar
    Si, dupa ce am vazut unele contradictii, sa vorbim si de o minciuna. Mica, ce-i drept. In Ezechiel 26 se afirma la adresa orasului Tyr ca "Te voi nimici cu desăvârşire, şi nu vei mai fi; te vor căuta, şi nu te vor mai găsi niciodată". Ori orasul cu pricina e bine-merci si in ziua de azi....
  • alexandru
    vrei să traduci ce te interesează anume, te rog?
  • Palosi Marton
    Lucifer (!!!!) a scris:
    " Arata-mi tu mie vreo teorie in fizica, sa fie scrisa in biblie, si sa fie descoperita mai tirziu "
    Ia de aici raspunsul:
    In Biblie scrie "jucând pe rotocolul pământului Său, şi găsindu-mi plăcerea în fiii oamenilor." (Proverbe 8:31) de aici reiese ca autorul Bibliei a stiut ca pamantul este rotund (cuvantul rotocol care inseamna suprafata unei sfere). Stiinta cand a descoperit aceste lucru ?
    Cat despre socotelile tale legate de donatii, caritate sponsorizari, Isus Cristos ne invata ca nu conteaza cantitatea atunci cand faci o fapta buna ci calitatea. Mai concret, ca sa intelegi si tu: Isus a vazut la o biserica unde oameni bogati au dat in colecta bani multi, dupa care a vazut o batrânică care a dat numai doi bani. Isus a explicat ca pentru Dumnezeu a valorat mai mult cei 2 bani de la femeia batrana decat toti banii bogatilor, pentru ca bogatii au dat din surplusul lor si le-a mai ramas mult mai mult, dar batranica a dat tot ce a avut, adica 2 bani si nu i-a mai ramas nimic. Ai inteles ideea ?
  • Are you kidding me???
    CU MULT inaintea scrierii bibliei tale Egiptenii stiau ca pamintul e rotund!
    Asta se poate de aflat avind cunostinte elimentare in GEOMETRIE!
    La fel DOAR CU CUNOSTINTELE elementare din geometrie, un elev de clasa a 7 cu un IQ de 2 standard deviations above the average iti poate calcula distanta stelelor fata de pamint!
    Egiptenii cunosteau destul de bine astronomia, si practic toate datele din biblie sunt luate din cunostintele astrologice existente! Priveste filmul: Zeitgeist pentru o TONA de evidenta empirica a unei ASEMANARI uluitoare a religiei crestine cu celelalte religii anterioare!
    2. Foarte bun exemplu ai dat cu batrinica! Sa inteleg ca mai doresti acum sa analizezi ca Soro NU FACE NICI PE DEPARTE 2 miliarde de europe pe an si doneaza INCOMPARABIL MUUULT mai mult pentru stiinta decit bisericile voastre.
    Keep up the good work :) Sapa-ti groapa mai departe...
  • alexandru
    Cred că nu ştii ce spui- un elev de clasa a 7 încă habar n-are de distanţa de la stele la pămînt. Iar geometria şi astronomia au fost într-adevăr dezvoltate- însă nimeni nu afrima că pămîntul e rotund.
    "Egiptenii cunosteau destul de bine astronomia, si practic toate datele din biblie sunt luate din cunostintele astrologice existente!" - în afară de acest film Zeitgeist mai ai alte dovezi?
    Filmuleţul Zeitgeist este unul plin de greşeli ştiinţifice, istorice şi biblice. E făcut într-un mod batjocoritor şi încalcă pricipiile elementare ale jurnalismului.
  • Tu crezi ca elevii de clasa a 7-a is asa de prosti? :) Sau tu vorbesti despre copiii ce au fost dogmatizati de religie si ei sarmanii nici dupa ce termina 12 clase nu au IDEE cum sa calculeze distanta pina la un punct.
  • alexandru
    nu cred că elevii de clasa a 7-a sunt proşti, pur şi simplu ştiu că nu deţin suficiente abilităţi pentru a înţelege corect multe probleme puse.
    Iar referitor la cum se calculează distanţa până la stele - ei trebuie să aştepte clasa a 12 , unde vor face acest lucru la astronomie.
    Trebuia să ştii acest lucru.
  • "Filmuleţul Zeitgeist este unul plin de greşeli ştiinţifice, istorice şi biblice."
    Care greseli "stiintifice" ai sesizat tu in care masura distorsioneaza aceste greseli The Hypothesis of THE GENESIS of Christianity?
  • alexandru
    în primul rând - face presupuneri după cum ar proceda autorul filmului în cauză.
    2 Ia în bătaie de joc atotprezenţa lui Dumnezeu, de fapt cu asta şi începe. Şi tot filmul păstrează aceeşi atitudine.
    3 presupune din start că dinosaurii au fost în arca lui Noe fiind maturi, ceea ce presupune o tratare superficială a Sfintelor Scripturi.
    4. presupune o falsă legătură a creştinismului cu credinţele vechi ale Egiptului, deci şi istoric a eşuat. Poporul evreu a avut un etalon de conduită, acela fiind Vechiul Testament. Într-adevăr poporul evreu a avut căderi în idolatrie,dar de fiecare dată şi-a revenit la credinţa adevăratului Dumnezeu. Acel Dumnezeu descris în Lege. Deci o presupusă influienţă a religiei iudaice este o gravă eroare.
    5.autorul filmului afirmă că nici un istoric din acea perioadă nu a menţionat despre Isus. Fals.
    6 autorul filmului crede că creştinii sunt influienţaţi să dea bani celor din fîrf , atîta tot. Aceste afirmaţii sunt o jignire la adresa tuturor creştinilor.
    7 Un film care se presupune a fi documentar, trebuia să respecte cel puţin principiul imparţialităţii, deci trebuia să apară şi punctul de vedere a taberei adverse. Deci ,cum spuneam are un ton sfidător.
  • "în primul rând - face presupuneri după cum ar proceda autorul filmului în cauză"
    Presupunerile fac parte din metoda stiintifica, ele fiind supuse testarii.
    "2 Ia în bătaie de joc atotprezenţa lui Dumnezeu, de fapt cu asta şi începe" ... OK, dar bataia de jov a lui Dumnezeu deloc nu contravine metodei stiintifice... de fiecare data cind vine cineva cu o idee prosteasca, o poti contrazice. De ce nu???
    3 "presupune din start că dinosaurii au fost în arca lui Noe fiind maturi, ceea ce presupune o tratare superficială a Sfintelor Scripturi."
    Cu alte cuvinte tu presupui ca Noe a gasit cite o pereche de dinozauri ne-maturi , sau cum?
    "4. presupune o falsă legătură a creştinismului cu credinţele vechi ale Egiptului, deci şi istoric a eşuat." ... Stai un pic... Tu trebuie sa demonstrezi ca Demonstratiile in film care par destul de obiective sunt false. Cu alte cuvinte trebuie sa spui ca uite Evidenta A, B, C mentionata in fiml nu sunt adevarate din cauza: X, Y, Z... faptul ca tu spui "Presupune o falsa legatura" nu demonstraza nimic mai mult decit ca tu poti scrie si numara...
    "5.autorul filmului afirmă că nici un istoric din acea perioadă nu a menţionat despre Isus. Fals. " Autorul nu numai a afirmat, el a facut si lista tuturor celor care au fi putut scris ceva despre el, dar in pofida MINUNILOR care le facea ISUS, uite ca nimeni nu a considerat necesar sa scrie despre el :) ceea ce pune la indoiala existenta lui.
    Tu daca presupui ca cuvintul "Fals." cu un punct la sfirsit demonstreaza ceva ramine la discretia ta.
    Despre 6 - Eu nu te-am interbat sa-mi expui parerea ta despre ce crede autorul filmului referitor la gestionarea banilor crestinilor, ti-am spus doar sa aduci argumente plauzibile stiintifice care ar denatura ipotezele autorului filmului.
    7. "trebuia să respecte cel puţin principiul imparţialităţii, deci trebuia să apară şi punctul de vedere a taberei adverse." Uite ca tu ai avut ocazia sa o faci aici dar din pacate you epicly failed :)
    "Deci ,cum spuneam are un ton sfidător." Despre tonul sfidator - se refera la crestinism sau la comentariul tau visavi de prezentarea argumentelor stiintifice? :)
    Mai am o idee... hai sa trecem pe
    http://luciferultionis.wordpress.com
    Nu de alta dar prea multe comentarii sunt din partea noastra si presupun ca sunt oameni care crapa de fericire cind vad posturile mele :)
  • alexandru
    referitor la :
    3 dinosaurii care i-a luat Noe pe arcă puteau fi pui de dinosauri, şi nu cei mai mari dinosauri identificaţi de om.
    4 ţi-am explicat în comentariu,citeşte mai atent.
    5 îţi pot da link-ul
    http://alexcurbet.wordpress.com/2008/05/13/dove...
  • Palosi Marton
    Din cate stiu eu, nici o institutie medicala din lume nu este in stare sa vindece pe un homosexual, ca sa nu mai fie deloc homosexual si sa traiasca o viata normala, dar crestinii, prin organizatiile lor misionare, sponsorizate de biserica, au reusit acest lucru prin ajutorul lui Dumnezeu, in mii si mii de cazuri. La aceste misiuni lucreaza consilieri crestini, majoritatea din ei fiind din randul celor care au reusit sa se elibereze de acest flagel mizerabil si ofera experianta lor pentru folosul altora.
  • Serios??? :) Au fost "vindecati" homosexualii! :)
    How do you suppose me to believe this?
    In primul rind homosexualii nu sunt bolnavi, in al doilea rind asta se poate usor de TESTAT daca e homosexual inainte de "vindecare" si dupa. Arata-mi mie MACAR o singura EVIDENTA unde dupa sesiunile de "lecuism" a MIILOR tai homosexuali lecuiti s-a inregistrat MACAR vreo schimbare in nivelul hormonal a homosexualilor :)
    2. Arata-mi mie vreun om caruia cu ajutorul "ruganicilor voastre" ia crescut inapoi o mina sau un picior! Sau dumnezeu face discriminare intre cei bolnavi si-i vindeca doar pe cei in care in zilele noastre s-au descoperit (prin cale stiintifica diabolica) medicamentele si antibioticile necesare vindecarii acestei boli?
    3. Si de cind ma rog Dumnezeu si-a schimbat politica??? oare nu el spunea in Leviticus 20-13 ca ei trebuie omoriti si singele lor sa fie deasupra lor??? Asa si nu mi-a comentat NIMENI Leviticus 20-13! Cu toate ca asta a fost prima mea intrebare! Toti vor ca numai eu sa dau raspunsuri la intrebari "inteligente" :D
  • Palosi Marton
    Pentru Lucifer,
    Ai cerut lamuriri despre "Leviticul 20:13  Dacă un om se culcă cu un om cum se culcă cineva cu o femeie, amândoi au făcut un lucru scârbos; să fie pedepsiţi cu moartea, sângele lor să cadă asupra lor."
    Nu stiu exact ce explicatii vrei, dar presupun ca vrei sa-L acuzi pe Dumnezeu ca cere moartea homosexualilor.
    Iata Parerea mea: Istoria omenirii eimpartita in 2 etape majore: inainte de Cristos si dupa Cristos. In etapa dinainte de Cristos Dumnezeu avea reguli stricte de convietuire care erau cunoscute sub denumirea de "Legea". Atunci era valabila legea talionului. Dupa Cristos, prin jertfa de pe cruce, s-a instituit o noua lege: Legea dragostei, care nu mai permite uciderea celui care a pacatuit, ci urmareste mantuirea sufletului oricarui pacatos.
    Sper ca esti satisfacut de explicatie.
    In privinta homosexualilor esti total gresit informat. Medicamentele nu vindeca flagelul. Chiar daca ai auzit despre asemenea medicament a fost o reclama mincinoasa. Si eu am auzit si vazut reclame pentru cresterea parului dar in realitate nici un medicament nu poate sa creasca parul daca a cazut pe cale naturala.
    Pentru a cunoaste cazuri concrete, cu nume concrete, care se pot verifica, viziteaza ci cireste pe site-ul:
    http://www.contracurentului.com/marturii
    Desigur, daca nu vrei sa crezi, pot sa-ti dau oricate exemple ca tot degeaba.
    Si un sfat bun pentru tine: las-o mai moale cu tonul tau batjocoritor. Noi cei crestini ti-am respectat dreptul tau de a fi ateu si e corect sa faci si tu la fel.
  • Palosi Marton
    Pentru Lucifer :
    Ai scris:"Orice om cu cap intelege NU DOAR ca astea-s povesti "
    Cum am mai scris mai devreme, un om cu cap intelege povesti dar un om cu MINTE in cap intelege adevarul.
    Trag concluzia ca nivelul de cultura al tau este sub medie, intrucat nu stii nimic despre oamenii de stiinta si convingerile lor religioase. Cei mai renumiti oameni de stiinta au ajuns la concluzia ca exista un Dumnezeu creator. Printre acestia si Einstein si Newton. Te miră acest lucru ?
  • Arata-mi MIE UNDE a spus Einstein CA EL A AJUNS LA CONCLUZIA CA Dumnezeu Exista! :) Are you kidding? Einstein a fost agnostic.
    Te rog nu prosti lumea, sa nu uitam ca oriunde traim, providing false information that LEADS to potentially increasing the revenue is PUNISHABLE under LAW and just because you don't know the law doesn't free you up from responsability.
    Tu spui: "Trag concluzia ca nivelul de cultura al tau este sub medie, intrucat nu stii nimic despre oamenii de stiinta si convingerile lor religioase."
    OK... It's clear here that you simply have absolutely NO clue of how the cognitive processes of human beings are formed and you can't even distinguish it from "CULTURE" :) oh boy...
  • "Cum am mai scris mai devreme, un om cu cap intelege povesti dar un om cu MINTE in cap intelege adevarul."
    In primul rind adevar absolut nu exista, in al doilea rind pentru un om CU o MINTE cit de cit sanatoasa, un lucru sa fie adevarat, are nevoie si de suport stiintific, nu de ignoranta TOTALA a stiintei.
    Faptul ca tu iti astupi urechile ori de cite ori sunt aratate clar Contradictiile biblice tu te pune pe tine mai aproape de adevar.
    Tu crezi in Dumnezeu doar pentru ca ai ABILITATEA care EU nu o am: De a te AMAGI pe TINE insuti!
  • Palosi Marton
    Primul ignorant al stiintei este tocmai Dumnezeu,care afirma ca stiinta omului este o NEBUNIE in fata Lui. Ceeea ce stie omul tot de la Dumnezeu a primit, si este foarte, foarte putin ca sa se poata crede destept. Asa cum si tu sti putin dar crezi ca sti foarte mult. In schimb ai o aroganţă FOARTE mare si asta nu o ai de la Dumnezeu.
    Nici nu inteleg de ce ai intrat pe acest blog cand ai vazut ca este cu specific crestin, iar tu nu ai nici o credinta ! Vrei sa devenim si noi atei ? sau ce vrei ? Esti frustrat cumva ca nu te asculta nimeni ? Ai fost abuzat in copilarie ? Nu ai destui vizitatori pe blogul tau ?
  • 1. Da-mi te rog linkurile concrete.. nu google.com
    am deschis linkul tau si nu am gasit decit un alt sait crestinesc!
    Arata-mi mie un jurnal IMPARTIAL care ar demonstra ca uite.. intradevar Rugaciunea ajuta si Diferenta e STATISTIC SEMNIFICATIVA!
    2. Saitul a fost RECLAMAT pe Unimedia, am vizitat acest sait si inainte de asta, intrucit m-a impresionat ca cineva facea cursuri de PHP p/u copii. E un lucru destul de nobil in opinia mea, dar nu mi-am permis sa SCRIU NICI un comentariu denigratoriu crestinilor pe acest sait!
    3. Odata ce totusi acest sait a hotarit sa se puna pe UNIMEDIA, sait vizitat si de cei ca mine, m-am simtit jignit! Satanistii doar nu vin la tine la usa si incearca sa te converteze in Satanist! La fel cum nici ateii nu vin la usa sa te converteze in ateu.
    Daca totusi crestinii sunt asa de destepti si incearca sa-si influenteze modul de gindire, atunci sa fie pregatiti sa ma infrunte...
    4. Despre care sait vorbesti??? Accountul asta mi l-am creat zilele astea de cind am inceput sa vb cu tine. Blogul asta:
    http://luciferultionis.wordpress.com l-am creat si mai tirziu, are doar 2 posturi si ultimul l-am pus 5 min in urma.
    Tu idee nu ai cine sunt eu, unde locuiesc, ce viata duc si asa mai departe... Si da am un sait personal, dar p/u ca sa te convingi ca nu intru aici p/u a ma promova iti dau un exercitiu: AFLA linkul saitului meu personal! :)
    Mie pur si simplu imi place sa ma uit cum oamenii gindesc, si asta-i tot.
    "Vrei sa devenim si noi atei ?" Pe mine nu ma intereseaza dorintele voastre, dar nu as dori ca sa influentati oamenii slabi, care inca nu se pot gindi de sinestatatori sau la o virsta frageda, in crestinismul vostru. Eu as prefera ca oamenii singuri sa-si aleaga religia in mod impartial. De aia nu pot accepta ca cineva sa-si faca reclama pe saituri populare.
    "Ai fost abuzat in copilarie ?" Ce ai in vedere prin abuz? Daca te referi la abuz religios in copilarie, atunci da, am fost abuzat! In afara de crestinism, alta alternativa nu am avut, mi s-a insinuat credinta in dumnezeu prin "firca" prin "rai si iad" si tot felul de demagogii... SORRY, dar eu nu percep Crestinitatea ca pe ceva MORAL in genere!
    Referitor la Leviticus 20-13, arata-mi MIE UNDE in BLIBLE scrie clar ca acest verset nu mai e VALABIL. Si 2, daca dumnezeu e asa de perfect, el a trebuit sa se gindeasca BINE inainte de a spune asa chestii ... asa ca DACA se modifica LEGEA lui Dumnezeu prin ceva atunci asta denota faptul ca nu A FOST Dumnezeu acela ce a scris Leviticus 20-13 intrucit el e perfect si legile lui sunt universale si efemere. Ce ai spus tu, NU CONSTITUIE nici justificare NICI o SCUZA p/u acest verset.
    Daca Dumnezeu si EXISTA, cum crezi tu, atunci NU EU voi fi judecat in fata lui, CI EL IN FATA MEA intrucit a dat dovada de o IRESPONSABILITATE si IMORALITATE TOTALA!
    Chiar daca si Dumnezeu e creatorul tuturor lucrurilor si fiintelor asa cum credeti voi, asta NU INSEAMNA ca el poate face ce vrea el! Daca Leviticus 20-13 sunt cuvintele lui, atunci el a pacatuit in fata mea, si p/u pacatele lui, va raspunde!

    Mai mult ca atit, daca IL SUSTINETI pe Dumnezeu, inseama ca-i sunteti COMPLICE pentru TOATE CRIMELE si toate nedreptatile care s-au savirsit in numele lui! Vrei sa scapi de pacatele tale prin Isus Hristos? Bine, mergi inainte, dar asumati si responsabilitatea pe umerii tai pentru ce sustii tu. Cine se face vinovat de cele 2 orase in marea moarta? Nu vrei sa raspunzi tu p/u moartea lor?
    Sa nu spui ca ... Nu am stiut! Ignoranta si Stupiditatea p/u noi sunt cele mai mari pacate!
    Daca vrei sa fii respectat si inteles, atunci fa un efort si tu si intelegene si pe noi, altfel nu va fi compromis...
  • Palosi Marton
    Lucifer, ai scris:
    "Daca Leviticus 20-13 sunt cuvintele Lui, atunci el a pacatuit in fata mea, si p/u pacatele lui, va raspunde!"
    In faţa cui va raspunde ? in faţa ta ?
    Cine poate sa pedepseasca pe Dumnezeu ?
    Dumnezeu a facut lumea aceasta si pe om, asa cum a vrut El. A instituit niste reguli cum a vrut El. Fiind unica putere un univers, nu trebuie sa dea socoteala la nimeni. Toti trebuie sa ne supunem Lui si sa traim dupa regulile Lui, indiferent ca ne place sau nu. Altfel suportam consecintele de rigoare, care nu sunt deloc placute. In schimb daca respectam voia Lui avem parte de tot ce e mai bun. Dupa moarte ne asteapta viata vesnica in fericire. Cine crede va castiga, iar cine nu crede a si pierdut.
    Asta ca "Sa nu spui ca ... Nu am stiut! Ignoranta si Stupiditatea p/u noi sunt cele mai mari pacate!"
  • Da Matyi,
    eu am curajul sa-l infrunt pe Dumnezeul tau... probabil de aia si mi-am ales numele meu care mi l-am ales.
    Asculta ce-ti zic eu: CHIAR DACA Dumnezeu exista, EU NU AM NICI O PROBLEMA cu infruntarea infernurilor pe care Dumnezeul tau milostiv mi le-a condamna. eu as prefera sa ma duc in iad, decit sa-i slujesc unui asemenea degradat imoral ca Dumnezeu. :)
    Tu pe de alta parte nici nu poti rosti numele meu de cita FRICA zace-n tine. Matyi, YOU think only about your ass! Tu demonstrzi clar ca vrei RAI si viata vesnica si mai mult nu te intereseaza. Faptul ca unii violatori care IL accepta drept salvare pe Isus TE DOARE Drept in cot atita timp cit TU ITI imaginezi ca te vei duce-n rai.
    Precum parintii nu au dreptul sa faca ce vor ei cu copiii la fel ar trebui sa te gindesti si tu ca dumnezeu nu are dreptul sa faca ce vrea cu omenirea.
    Dupa cum am spus, Dumnezeu nu exista fara oamenii care cred in el, la fel cum nici parinte nu poti fi daca nu ai copii.
    Si Matyi, termina ca "viata vesnica" caci dai dovada de un egoism total. Mai fati un sacrificiu daca esti crestin si te consideri superior mie si REALIZEAZA ca nu exista SUFLET si ca o data: mai degraba sau mai tirziu vei MURI, (undeva 20 ani ti-au mai ramas) asa ca incearca sa faci cit mai multe lucruri bune pa pamintul asta si nu te mai gindi la rai in ceruri. Suck it up! Esti barbat sau ce naiba?
  • alexandru
    "dati dovada de intoleranta totala ce izvoraste din incapacitatea voastra de folosi logica. "
    "dar nu mi-am permis sa SCRIU NICI un comentariu denigratoriu crestinilor pe acest sait!"
    acestea sunt două părţi din comentariile tale care se contrazic.
    Dragul meu Lucifer Ultionis , doreşti să pari victimă şi nu-ţi reuşeşte.

    spui că doreşti ca fiecare copil trebuie să aleagă singur religia. aici am să-mi permit să nu fiu de-acord cu tine. Şi sper să nu te dai drept exemplu ca fiind un caz de copil "maltratat religios".
    Părinţii aleg ce e mai bine pentru copii, aşa a fost tot timpul. Nu alegi tu şi nici o altă organizaţie internaţională. Este corect ca părinţii să înveţe binele copii, căci BIblia conţine cele mai morale principii din lume şi aduce veste mîntuirii.

    apropo de trimiterea de la Levitic,îţi sugerez să vezi ce spune Biblia referitor la subiect . Deci e corect să iei toată Biblia ,nu doar un verset. Căci e pericol să promovezi nişte erezii, cum o faci acum.
  • Alexandru, citeste ce am scris eu... eu nu mi-am permis sa scriu nimic denigratoriu la adresa crestinilor atita timp cit saitul nu a fost pus pe Unimedia. Odata ce s-a pus pe Unimedia (a intrat ca si la mine in casa). Oaspetele nepoftit e tratat ca oaspete nepoftit, si daca oaspetele nici nu poate sa fie tolerant cu gazda, atunci sorry, nu am sa-i dau prea multa iubire pina cind nu-si schimba comportamentul in unul mai indulgent.
    Alexandru... lasa-ma te rog cu demagogia " e corect să iei toată Biblia ,nu doar un verset. "
    NU! Pentru FIECARE Verset in PARTE trebuie sa fii responsabil! Mai ales cind acest verset e O PORUNCA, si nu poate fi interpretat ALTFEL.
    Cind comiti o CRIMA, pentru crima aia terbuie sa-ti ispasesti pedeapsa, NU Se uita judecatorul la ce-ai facut tu INAINTE sau dupa comiterea crimei.
    "Căci e pericol să promovezi nişte erezii, cum o faci acum."
    Pericolul cel mai mare pentru omenire e ce promovezi tu: SUPUNERE DOGMATICA si DEPLINA in fata lui Dumnezeu care se autodefineste BUN.
    "BIblia conţine cele mai morale principii din lume şi aduce veste mîntuirii."
    Da, mai morale decit Leviticus 20-13 nici ca se poate! :)
    Si by the way: ce invata biblia: ca pamintul are 7000 ani , ca s-a format in 7 zile ca pe OM l-a facut din tarina si pe eva din coasta lui adam ETC ETC ETC.. NU SUNT PRINCIPII MORALE in primul rind: THESE ARE JUST PLAIN STUPIDITIES!
    TELL ME PLEASE! HOW CAN YOU BELIEVE IN THAT as something REAL???? HOOOW???

    Eu cel putin eu am curajul sa ma pun cap in cap cu Dumnezeul tau, voi macar nici pe nume nu ma puteti numi...
  • alexandru
    Ai dreptate , Pământul are o vîrstă tînără- aproape de 7000 de ani,
    vezi şi dovezi ştiinţifice :
    http://alexcurbet.wordpress.com/2009/03/31/cate...
    http://alexcurbet.wordpress.com/2009/02/16/fapt...
    Apropo, Dumnezeu nu a creat totul în 7 zile , ci în 6 zile.
    Cât ţine de trimiterea din Levitic, ţi-am mai spus - trebuie să iei versetul în context, altfel devine un pretext.
    Dacă nu le vei lua în context vei ajunge la nişte erezii.
  • thoughts7
    Draga, Alexandru !
    Nu sunt ateu, dar a crede propriu-zis in cuvintele scrise in Biblie socot o credinta nu oarba ca sa nu te jignesc, dar neintemeiata. Biblia este scrisa in pilde si simboluri si daca e sa luam ca adevar virsta pamantului de 7000 de ani, aducand cateva argumente putin probabil veridice si necunoscute, neconfirmate la nivel public... cred e doar o incercare de a-si indreptati credinta. Pamantul are aprox. 4mlrd de ani ... si daca n-ar avea nu am invata in scolile publice despre aceasta in intreaga lume , inclusiv cele crestine . Universul are o varsta aprox. 20 mlrd. de ani... . Suprapuneti cateva argumente neintemeiate, impotriva la carti intregi ale astronomiei si altor stiinte si munci ale oamenilor de mii de ani de cercetare si adunare a cunostintelor care nu odata au demonstrat contrariul "TALMACIRILOR" confesiunilor religioase , accentuez TALMACIRILOR , din cauza aceasta Biserica a omorat multi oameni, inclusiv pe Copernic care nu era ateu, dar se uita mai vast la ceea ce a creat Domnul, caci Pamantul nu e situat pe 3 balene. Faptul ca D-zeu a creat Pamantul in 6 zile denota faptul ca de la aparitia pamantului s-au divizat 6 perioade distincte ale procesului crearii si formarii prezentei planete Pamant si pina la aparitia primilor oameni. Doamne , sincer mi-e rusine, cand inca observ gandiri atat de inapoiate... cu asa conceptii nu-i veti aduce usor pe oameni la D-zeu doar fortsat, religia si stiinta sunt adevarul interior si exterior fondat de D-zeu...trebuie o argumentare stiintifica a existentei lui D-zeu si a lumii spirituale...atunci oamenii natural vor veni la Tatal.
    Din start , cer scuze daca te-am jignit cumva, e opinia mea...nu am sa raspund la contraargumente ... va fi o pierdere de timp.
  • thoughts7 ai scris "Pamantul are aprox. 4mlrd de ani ... si daca n-ar avea nu am invata in scolile publice despre aceasta in intreaga lume , inclusiv cele crestine"

    Iti dau un citat de la Hitler "daca spui o minciune mai multe ori cu gura mare si tare oameni o sa inceapa sa o creada ca adevarul".

    Chiar daca se invata "teorie" de evolutie in toata lumea nu inseamna ca este adevarat. In istorie omenirei se invata multe lucruri ca adevarul dar ele erau gresite.

    Nu uita ca te poti insela si poti fi inselat. Ca oameni ne inselam usor si suntem inselati de altii inca mai usor. Chiar daca a fost invatat ceva toata viata nu inseamna ca este drept. Eram fortat sa invat "teorie" de evolutie ca unica calea a exista totul pe pamant. Credeam ca era drept pana cand am inceput sa studiez si alte opinii (asa e procesul de invatatura, nu sa vezi doar un singur punct de vedere dar sa vezi alte dovezii).

    Biblia este clar ca Dzeu a creat lumea si creatia in 6 zile (de 24 de ori). Si se vede dovada in natura ca pamantul e tinar (undeva in jur de 7,000 de ani),
  • alexandru
    văd că nici nu ai citit articolele- ele sunt bine fondate de oameni de ştiinţă.
    Îţi propun întâi să citeşti articolele- apoi să-mi spui şi mie care din argumente sunt neîntemeiate şi probabilistice.
    De 200 de ani oamenii au început să creadă în evoluţie. 200 de ani în urmă toţi ştiau că vârsta Pământului este de câteva mii de ani.
    Oricum aştept să-ţi explici punctul de vedere .

    Apropo, în şcolile creştine - aşa ceva nu se studiază.
  • lucifer_ultionis2
    Alexandru... eu vad ca chiar crestinii tai te considera cam prostanac p/u ca nu intelegi mesajele emblematice ale bibliei :)
    Ai dat-o tu in bara cu 7000 ani vechime si 7 zile de creare a pamintului (pardon... 6 zile! :) )
    hehehe
    Asa se intimpla cind ignorezi orice gindire logica si sustii dogmatic ceea ce-ti CONVINE TIE (speranta de viata vesnica in rai) ...
  • alexandru
    ţi-am mai spus că comentariile tale sunt jignitoare. Nu mă mir deloc că ţi-a fost şters contul.
  • Octavian
    Este scris "a fost o seară, şi apoi a fost o dimineaţă; aceasta a fost ziua întâi" (Fac.1:5)... şi tot aşa timp de şase zile. Se ştie (şi la şcolile creştine) că, seara apune soarele, dimineaţa răsare soarele, iar între seară şi dimineaţă este noapte. Atunci, cum ar fi putut să fie "dimineaţă" şi "seară" dacă, conform Bibliei, soarele şi luna au fost făcute a patra zi (1:16)? Ce fel de "seară", "dimineaţă" şi "zi" a fost în primile 3 zile dacă soarele nu era pus în întinderea cerului?

    Trebuie cu adevărat să renunţăm la înţelegera îngustă şi interpretarea învechită a Bibliei, mai ales în perioada când Dumnezeu îşi descoperă tainele Sale prin slujitorii Săi, prooroci (Am.3:7). Nu trebuie să fim atât de încăpăţinaţi şi să credem literalmente acele metafore şi simboluri scrise în Biblie, sau acele revelaţii care sunt transmise în diverse forme. Facerea lumii descrisă în Genesă, este o revelaţie primită de Moise, şi cu siguranţă are o semnificaţie şi un adevăr fiecare cuvânt scris, deci nu trebuie citit doar ca un text scris, sunt nişte cuvinte preţioase şi trebuiesc citite cu o inimă aflată în rugăciune şi cu o inimă deschisă ca să putem găsi prespectiva corectă şi a înţelege corect mesajul lui Dumnezeu.

    A crede că Lumina a fost făcută luni , iar Cerul şi Apa - marţi... şi tot aşa până sâmbătă, când a fost creat omul... Şi omul a fost făcut din ţărână, iar din coasta lui a făcut pe femeie, că există şerpi vorbitori... toate acestea sunt bune ca material de studiu Biblic pentru copii, cu ilustraţii frumoase şi care servesc drept fundament, ca mai târziu să poată conştientiza Adevărul lui Dumnezeu mai profund, ca să înlăturăm acea prăpastie care este între om şi Dumnezeu, sau între ceea ce numim omenesc şi divin.

    Îndemn toţi creştinii, să nu rămânem prizonieri între aceleaşi ziduri vechi; zidul religiei, culturii, naţionalităţii, dar să fim lideri înţelepţi care vor îndrepta această lume a răului şi vor stabili un nou cer şi un nou pământ.
  • Palosi Marton
    Octavian, sunt total de acord cu tine, de aceasta data.
  • alexandru
    Dragă Octavian
    Bune îndemnuri,n-am ce zice...
    Dumnezeu a mai creat în prima zi lumina. Apoi a creat soarele , luna şi toate stele cerului. Dacă se spune că a fost lumina, deci putea fi şi seară şi dimineaţă.
    "Nu trebuie să fim atât de încăpăţinaţi şi să credem literalmente acele metafore şi simboluri scrise în Biblie,"
    - dacă zilele creaţiei sunt metaforice, atunci şi omul a fost creat metaforic. La asta te-ai gândit?
    Dumnezeu a spus că odată cu păcatul a intrat moartea în lume. Deci, moartea nu a existat înainte de păcat. Nici un om nu a murit înainte de a păcătui Adam şi Eva. Primul omor din istoria omenirii tot a avut loc după păcat.
    Dacă presupui cumva că pe pământ au mai existat oameni (sau alte fiinţe) atunci ar trebui să explici cum de au murit? Vezi că varianta propusă de tine nu este în acord cu Scriptura.
    Nu sunt încăpăţânat , doar că nu am atâta credinţă să cred că pământul are miliarde de ani şi să mai spun că aşa e scris în Biblie.
    Cer scuze, Octavian şi Matyi, datele ştiinţifice afirmă că Pământul are o vârstă tânără, deci datarea conform Bibliei este corectă iar estimările unora care doresc să adapteze cartea Genesei după nevoile contemporane întâmpină dificultăţi în contextul întregii Biblii.
  • alexandru
    Dragă Octavian,
    "Dumnezeu a creat începând cu făpturile de ordin inferior, creând pas cu pas făpturi cu funcţii mai complicate şi, în final, a creat omul ca centru şi stăpân al creaţiei Sale."
    - dacă afirmi aşa ceva, mai poţi crede într-un Dumnezeu Atotputernic??
    Eu cred că Dumnezeu a creat totul în 6 zile, deşi cred că putea şi mai repede.
    Eu cred într-un Dumnezeu Atotputernic şi nu-L limitez după nivelul meu de înţelegere.
blog comments powered by Disqus