Islamul nu este o religie a păcii ci promovează ucidere

Dacă aţi vizitat acest portal puteţi să vă abonaţi la RSS feed. Mulţumesc pentru vizită!

islam99Îmi dau seamă ca sunt mulţi care nu vor fi de acord cu tema articolului dar voi aduce dovada folosind învăţăturiile Coranului să dovedesc argumentul meu. Am înţeles ca sunt mulţi musulmani care nu pot citi în limba araba şi nu pot citi Coranul în limba originalul. Coranul este tradus în multe limbii dar aşa am înţeles ca musulmani trebuie să-l citeasca în limba originala. Daca nu cunosc araba deci ori citesc în limba lor ori nu citesc de loc. Dupa cercetăriile mele am văzut ca majoritatea musulmanilor nu cistesc Coranul de loc. Deci membri ai religiei nu cunosc baza religiei lor. Este o problema mare când oamnei nu ştiu adica nu sunt informaţi pentru ca sunt foarte uşor înselaţi. De obicei cei ce ţin poziţia ca Islam este o religie a păcii nu ştiu ce este scris în Coran despre subiectul păcii. Hai să privim la Coran să vedem ce este scris despre pace şi ucidere şi războie. Vom privi la câteva versete şi câteva părere savanţilor. Musulmani spun ca Coran este ultimul cuvânt de la Dumnezeu lor Allah dar în acelaşi timp savanţi din religie Islamnului recunosc ca Coranul este revelaţie progresivă, adică se schimbă cu timp. De ce ei zic aceasta? Pentru ca Coranul se contrazice foarte mult.

  1. A nu se răzbuna. Aşa spunea Muhamed la începutul formări religi sale. El avea foarte puţini ucenici şi împreună ei nu aveau putere mare să fie în stare să se lupte. El era persecutat împreuna cu ucenici lui dar nu erau în stare să câştigă lupta şi din cauză aceasta el promovea răbdare. In sura 73:10-11 este scris aşa „Îndură ceea ce zic ei şi depărtează-te de ei, plecând cuviincios!. Şi lasă-mă pe mine cu aceia care învinuiesc de minciună dintre cei care trăiesc în îndestulare şidă-le lor un scurt răgaz. Mai este scris cam aşa la Sura 52:45,47,48. Deci daca am citi doar aici ni-se ar părea ca Islam şi Coran promovează pace dar hai să citim mai departe.
  2. A lupta să te protejezi. Când numărul ucenicilor a crescut părerea lui Muhamed s-a schimbat. În sura 22:39-41 găsim, Li s-a îngăduit (să se apere) acelora care sunt atacaţi, căci ei sunt nedreptăţiţi. Iar Allah este în stare să-i ajute …. A te proteja nu este rău dar vedem o schimbare şi după ce a început schimbare aceia alte schimbări aşteaptă să apară în curând.
  3. Este poruncit să lupţi pentru a te proteja. Punctul doi se spune ca te poţi proteja dar aici este o porunca. Vezi procesul? Se schimbă puţin cu puţin. Aşa este păcat, te duce foarte încet şi nu-ţi dai seamă până când ai mers prea departe. În sura 2:190-1 vedem, Luptaţi pe calea lui Allah împotriva acelora care se luptă cu voi, dar nu începeţi, voi lupta, căci Allah nu-i iubeşte pe cei care încep lupte. Omorâţi-i unde-i prindeţi . . . Se vede ca Coran promovează ucidere şi ormorul. Deci primul punct contrazice punctul numărul 3 dar lucrurile devin şi mai rău. Mai sunt sure daca vrei să le citeşti mai mult. (Sura 2:216 Sura 8:12,13 61:4,11-13)
  4. Luptă ofensivă este poruncită împotriva celor nemusulmani. Când numărul ucenicilor lui Muhamed a crescut foarte mult el a decis să promoveze răboie împotriva celor care nu credeau ca el. S-a dus pacea şi toleranţa. Ucidere şi omorul sunt promovate şi poruncite. Hai să privim la 9:5 unde este scris, Iar când se vor încheia lunile cele sfinte, atunci, omorâţi-i pe idolatri oriunde îi aflaţi . . . Chiar daca cei care nu sunt musulmani nu fac nimic împotriva musulmanilor ei trebuie să fie ucizi oriunde se află. Aşa ceva nu este pacea de loc. Cei ce spun ca Islamul este religia a păcii ori nu au citit Coranul ori sunt înşelaţi şi nu vor să recunoască lucrurile aşa cum sunt. Mai sunt sure care promovează ucidere şi crime. (Sura 9:29-31, Sura 5:36-38)

În concluzie, vedem două lucruri interesante despre Islam. În primul rând, Coranul nu este ultimul cuvânt de la Allah pentru ca se spune ca revelaţie este progresivă adica nu este stabilit. În al doila rând, Islamul nu este religia a păcii cum spun unii ci este religia răilor care vor să ucidă în numele lui Allah. Din cauză această avem Cuvântul lui Dumnezeu (Biblia) care nu se schimbă şi nu se va schimba niciodată. Vă îndemn să studiaţi Cuvântul Adevărat de la Dumnezeu şi nu fiţi înselaţi de învăţăturile rele ale Islamului. Domnul să ne ajute.

Alte articole:

40 Comentarii to “Islamul nu este o religie a păcii ci promovează ucidere”

  1. Dumnezeu sa va binecuvinteze! Articolul si argumentele sunt foarte bune! Ati prezentat argumente din primele sure, si este adevarat ca aceste adevaruri se propaga in tot Coranul, in toate partile sale. si toti cei care au citit acest articol tineti cont si de faptul ca acestea sunt doar citeva exemple. Afirmati, dragi musulmani, ca iubiti pe toti, ca voi cu credinta voastra si ceilalti cu credinta lor, dar cum explicati sura XCVI, numita si sura singelui inchegat, unde este scris in versetele 15-18: ” Da! Daca nu va inceta, il vom apuca de chica, de chica cea mincinoasa, pacatoasa. El sa cheme ceata sa; Noi vom chema pazitorii iadului!” si acel cineva se are in vedere oamenii pacatosi, puteti vedea in versetele de mai sus din sura respectiva. cum explicati aceste versete, si cum explicati faptul ca veti chema pentru a-l opri pe pazitorii iadului? ma pune pe ginduri atunci cind spuneti ca ii slujiti lui Dumnezeu, oare cei care asculta de El pot exprima ura, pot sa nu aiba dragoste? acelasi lucru il vedem si in sura CXI, numita sura “Piara”, versetul 1: “Piara miinile lui Abu Lahab si piara si el!”, ce este acesta? un blestem, o ura exprimata. Abu Lahab era unchiul lui Mohamed, si Mohamed a spus acest lucru atunci cind unchiul sau si-a exprimat nemultumirea si neacceptarea lucrurilor revelate de Mohamed, unde a fost atunci dragostea lui Mohamed? el nu o avea, in inima sa nu era Dumnezeu, fiindca Dumnezeu este Cel care iubeste pe toti, indiferent cum si cine este acea persoana. Eu am mai intrebat pe dna Mariana, intr-un comentariu cum ar putea sa imi explice aceste versete dar nu am primit raspuns. Daca cititi acest comentariu, dna Mariana, va rog sa raspundeti si sa raspundeti si la comentariul care l-am scris ca raspuns la interbarile care mi le-ati acordat cu referinta la acele situatii din Biblie.
    multumesc si Dumnezeu sa va binecuvinteze pe toti!

  2. Ceea ce am citit in acest articol se numeste incultura sau reavointa. Eu nu vreau sa apar islamul pentru ca islamul nu are nevoie de ocrotitori, Allah este ocrotitorul lui si ce bun ocrotitor este El.
    Ceea ce s-a prezentat aici este bine stiut de musulmani si chiar apare in stiintele tefsirului.(interpretarii coranice). Este vorba de legislatie treptata daca ne permitem s-o numim asa, acelasi lucru este valabil si in cazul interzicerii bauturi alcoolice dac daca intentia nu este pura degeaba vorbesc.
    Dar uitati daca sunteti de acord eu o sa pregates un studiu in legatura cu versetele de care ati vorbit in acest articol si sa vedem daca administratorul acetui site are bunavointa sa+l publice si apoi astept comentariile dvs si va raspund la toate intrebarile si nelamuririle. Ce parere aveti?
    Daca vreti disputa dreapta sunt pregatit s-o fac daca vreti sa iscati scandal nefondat eu unul nu am timp de pierdut.

  3. MUhlis,eu unul te astept la o disputa dreapta:).

  4. Erik Brewer a scris la Februarie 2nd, 2008 la orele 22:29

    Deci vrei ca noi sa studiam Coran. De ce sa nu studiam Biblia?

    Este scris in alb si negru in Coran, toti au vazut cu ochii lor, de ce sa mai vorbim?

  5. Erik,

    daca vorbesti mai multe limbi (si presupun ca romana nu este limba ta materna), iti propun un experiment. Te rog sa nu interpretezi propunerea mea drept o tentativa de a-ti slabi credinta sau ca un argument anti-crestin.

    Iti propun sa citesti in paralel Biblia in cateva limbi - eu o fac acum in trei. Pe langa sensurile si aluziile modificate, inerente oricarei traduceri, am identificat fraze intregi care in unele editii lipsesc sau apar “in plus” fata de versiunea romaneasca.

    Ce vreau sa spun este ca Biblia, chiar daca a fost scrisa de oameni inspirati de Duhul Sfant, nu a fost tradusa de astfel de oameni. Versiunea originala, scrisa in ebraica, arameica si greaca veche ascunde probabil si mai multe surprize pentru cititorul atent. De aceea, argumentele tale sunt efort inutil jertfit unei discutii futile.

    Am doua intrebari, totusi, create de zelul tau demonstrat in articole si comentarii. Cat de sigur esti tu in propria salvare daca pierzi atata timp si efort pentru convingerea altora? Ce crezi despre parerea mea ca prin acest articol tu esti primul care arunca cu piatra?

    Multumesc pentru rabdare,

    cu chemare la pace si intelegere,

    Klaus G.

  6. Se vede ca imi pierd timpul de pomana.
    Eu nu arunc cu piatra, voi sunteti cei care aruncati cu pietre, eu am venit cu o propunere dar vad ca nu a fost bineprimita. Eu sunt deschis oricarei discuti si dispute, nu ma feresc de nimic, pentru ca religia mea pentru mine este precum soarele la miez de zi.
    Eu nu v-am chemat sa studiati Coranul, nici nu o sa aveti curajul, eu v-am spus ca va pregatesc un articol in care sa va demonstrez ca ceea ce s-a scris este total fals.
    Dar vad ca in zadar vorbesc, deoarece nici nu va intereseaza opinia unui musulman despre acest articol denigrator.
    Eu nu arunc cu pietre, daca vreau s-o fac este foarte usor, cautati de cate ori s-a mentionat cuvantul sabie in Biblie, sa nu mai vorbim si de cruciade.
    Dumnezeu sa va binecuvanteze!

  7. Apropo eu nu am scris articole si numai comentari.
    Se pare ca sunteti strain limbi romane

  8. Erik Brewer a scris la Februarie 4th, 2008 la orele 15:18

    klaus
    Am citit in multe limbi si sunt multe versiune chiar si in limba engleza. Probleme este ca unele traduceri sunt cuvint dupa cuvint (word for word) din limba originala si altele sunt ideea dupa ideea (adica traducatori incerc sa interpreteze ideea textului original). Vezi deosebire? Studiez si in limba originala a Bibliei si vad deosebire usor. Ma bucur ca citesti in alte limbii dar fii atent ca textul este cuvint dupa cuvint din limba originala.

    Versiune bune in limba engleza sunt „ESV English Standard Version? “KJV King James Version? “NASB New American Standard Bible? “NKJV New King James Version? “NRSV New Revised Standard Version?. Ele sunt traduse de la ebraica si greaca originala.

  9. Erik Brewer a scris la Februarie 4th, 2008 la orele 15:24

    klaus

    Ai scris „Cat de sigur esti tu in propria salvare daca pierzi atata timp si efort pentru convingerea altora? „

    Vestesc Evanghelia (mesajul Bibliei despre salvarea omului prin moartea Domnului Isus) din cauza ca am primit salvarea. Dzeu mi-a schimbat viata cand am devenit copilul lui. Este o porunca de la Domnul Isus sa facem ucenici si metoda este (dat de El) sa mergem la toate nemuri si sa-i invatam Cuvintul lui Dzeu (Biblia). Asa fac pentru ca s-a intimplat asa cu mine. A venit cineva la mine si m-a invatat Cuvintul si din cauza asta s-a schimbat viata. Vreau sa dau oricaruri om o sansa sa aiba ce am eu.

    Ai scris „Ce crezi despre parerea mea ca prin acest articol tu esti primul care arunca cu piatra??

    Ce fel de piatra? A spune lucrurile asa cum sunt ele nu inseamna a judeca. Un om care ucide este un ucigas. O femeie este o femeie si un barbat este un barbat. Nu judic cand spun asa ci spun lucruri asa cum sunt ele.

  10. Erik Brewer a scris la Februarie 4th, 2008 la orele 15:28

    muhlis

    Ai scris “pentru ca religia mea pentru mine este precum soarele la miez de zi.?
    Ceea ce ai scris este fraza de aur. Ce zic eu asa? Pentru ca este religia ta. Fiecare om poate sa aiba religie lui dar nu inseamna ca religie ta ii place Lui Dzeu. El ne spune ce ii place Lui in Biblia.

    ai scris ?Eu nu v-am chemat sa studiati Coranul?,
    eu te am chemat sa studiam Biblia dar se pare cu tu nu ai curajul.

  11. Erik,

    ferice de tine, care vezi toate lucrurile cum sunt ele in realitate, cunosti toate adevarurile si judeci corect si coerent toate religiile, oamenii si fenomenele din jur.

    Ai spus “Islamul nu este religia a păcii cum spun unii ci este religia răilor care vor să ucidă în numele lui Allah”. Asta inseamna a judeca. Ai judecat peste un miliard de oameni bazandu-te pe o fraza dintr-o traducere (ne-mentionata) a Coranului. E foarte bine ca vezi paiul din ochiul celuilalt.

    Dea Domnul sa ajung si eu vreodata atotstiutor ca tine.

    Pana atunci insa nu are sens sa discut cu tine, pentru ca esti la un nivel mult superior mie.

    Muhlis,

    nu inteleg de ce ai reactionat la comentariul meu, doar era adresat autorului (lui Erik). Cat despre pierderea timpului de pomana - sunt de-acord cu tine. Sunt persoane cu care discutia este imposibila. Aceste persoane tot timpul au dreptate. Numai lor le este dat sa inteleaga adevarul. Noi, ceilalti, ramane sa depunem efort ca sa meritam viata de apoi.

    Cred ca stii ca si cea mai mica pietricica, daca o apropii prea mult de ochi iti acopera intreg orizontul.

    Pace si intelegere,

    Klaus G.

  12. Erik Brewer a scris la Februarie 4th, 2008 la orele 20:05

    klaus

    Uita-te, aici este problema ta, nu este din cauza mea. Cuvintul lui Dzeu este sursa intelepciunii de fapt este intelepciune. Daca studiezi bine si atent cu ajutor Duhului Sfint vei vedea realitate si vei fi in stare sa deosebesti lucrurile. Este valabil pentru fiecare om. Problema este ca majoritatea oamenilor sunt mandri si nu vor sa recunoasca ca nu stiu mult si au nevoie de intelepciune lui Dzeu.

  13. Erik Brewer a scris la Februarie 4th, 2008 la orele 20:09

    klaus

    Am scris “Islamul nu este religia a păcii cum spun unii ci este religia răilor care vor să ucidă în numele lui Allah?.

    Ai scris “Asta inseamna a judeca. “

    Musulmani ataca pe oameni si ii ucid in numele lui Allah, ei recunosc asta. Am scris adevarul sau daca vrei, realitate. Deci Coran porunceste asta si urmasi fac. Cum spui ca este judecata? Gandeste-te, te rog frumos. Viata e scurta si ceea ce facem in viata noastra scurta conteaza in vesnicie.

  14. Erik Brewer a scris la Februarie 4th, 2008 la orele 20:13

    klaus,

    nu cunosc tot dar stiu unde se afla raspunsrui la fiecare intrbarea a ta. Dzeu ne a lasat Cuvintul lui (Biblia) sa ne invete. Daca vrei sa inveti, te pot ajuta cu mare placere. Eu sunt pentru binele oamenilor pentru ca asa este Dzeu si asa spune Biblia.

  15. Sa stiti ca nu vorbesc in nestire eu am studiat putin Biblia, si am vazut ca lucrurile nu sunt tocmai cum le precizati voi. Intelepciune! Cuvantul lui Dumnezeu? Daca ati citi cu atentie cantarea cantarilor veti fi ferm convinsi ca nu este cuvantul lui Dumnezeu. Mai degraba cuvantul unui visator amorezat. Intelepciunea am vazut-o in Coran. Nu am gasit in Coran versete pe care sa nu le pot citi de fata cu copii.
    Apropo am si eu o rugaminte la voi, duceti-va la preotul din cartier si cereti sa citeasca duminica in fata tuturor Cantarea Cantarilor sa vedem daca intradevar Biblia este intelepciune.
    Astept vestile voatre luni!

  16. Erik Brewer a scris la Februarie 5th, 2008 la orele 17:38

    muhlis
    Ai scris “Sa stiti ca nu vorbesc in nestire eu am studiat putin Biblia,?

    Aceasta ne spune mult. Daca ai studiat putin Biblia inseamna ca nu prea stii mult despre Dzeu si despre intelepciunea lui Dzeu. Cum pot eu sa argumentez despre ceva sau impotriva ceva daca nu cunosc bine subiectul? Este imposibil. Argumentele mele ar fi ori numai parerea mea ori parerea altora care am luat-o de la altcineva. Nu este bine ca omul acela este neinformat si inselat foarte usor.

    Ai scris “Daca ati citi cu atentie cantarea cantarilor veti fi ferm convinsi ca nu este cuvantul lui Dumnezeu.?
    Este o carte foarte frumoasa data noua de la Dzeu sa invatam cum sa ne bucuram de viata casatorita. Sot si sotia devin unul si au o dragoste sfinta de la Dzeu. El este Creatorul sexului si El vrea ca sot si sotia sa se bucure de viata sexuala in casatorie. Imi pare rau dar Coran invata ca femeie sta in inferioritate fata de barbati dar nu este corect pentru ca toti sunt creati de Dzeu si sunt egali in ochii lui.

    Pentru ca nu ai studiat mult in Biblia deci nu ai vazut cat de adanca este intelepciune lui Dzeu. Te sfatuiesc sa studiezi cu o sinceritate, si studiezi Biblia si nu ceea ce spun altii despre Biblia, pentru ca este o mare deosebire.

    Ai scris “Nu am gasit in Coran versete pe care sa nu le pot citi de fata cu copii.?
    Deci tot asta despre ucidere se poate citi in fata copiilor fara probleme, da?

  17. Erik Brewer a scris la Februarie 5th, 2008 la orele 19:04

    Sa mai adaug cate ceva, relatie sexuala nu este pentru copiii si de ce ei sa auda despre ceva care este pregatit pentru sot si sotia, oameni maturi

  18. ]Daca este cuvantul lui Dumnezeu ar trebui sa fie pentru toti nu pentru o categorie anume, daca am zi sca am studiat Bibllia putin nu inseamna ca nu am studiat deloc, oricum am studiat Biblia mai mult decat ati studiat voi Coranul, si tot voi sunteti cei care va dati cu pumni in piept..
    La intrebare nu mi-ati raspuns, aveti curajul sa vorbiti cu preotul sa citeasca “cuvantul lui Dumnezeu” duminica la biserica?
    Coranul est epentru toata lumea, nu este numai pentru ingragostiti.

  19. Erik Brewer a scris la Februarie 5th, 2008 la orele 21:11

    ai scris “oricum am studiat Biblia mai mult decat ati studiat voi Coranul,”

    de unde stii tu cat am studiat din Coran? Tu cunosti tot?

    Ti-am raspuns, este timpul potrivit sa citesti Cantarea lui Solomon, oameni casatoriti trebuie sa invete cum trbuie sa fie aratata dragostea sfinta in casatorie. Dzeu este creatorul sexului si este ceva frumos la timpul si locul potrivit. Nu mancam carne cand suntem prunci oare de ce? Pentru ca nu este pentru pruncii. Nu inseamna ce carne este rea, daca nu este la timpul potrivit trebuie sa astepti pana la timpul potrivit.

  20. Pai din postarile voastre despre islam se vede cat de documentati sunteti. Nu are rost sa va explic acum de ce sunt convins ca nu ati studiat Coranul, pentru ca acest lucru este evident.
    La filozofie se pare ca te pricepi, dar sa stii ca tot nu m-ai convins vino cu ceva mai credibil in explicatia ta. Citesc Biblia pentru a capata intelepciune sau o citesc pentru a-si dezlantui instinctul sexual?
    Pai atunci sa editati o Biblie cu lacat si un cerc in interiorul caruia sa scrieti 18 ca nu cumv copiii sa citeasca cantarea cantarilor inainte sa se casatoreasca, sau inainte sa atinga varsta pubertati.

  21. Erik Brewer a scris la Februarie 6th, 2008 la orele 17:36

    Muhlis

    ai scris “Citesc Biblia pentru a capata intelepciune sau o citesc pentru a-si dezlantui instinctul sexual?”

    Biblia are foarte mult de a spune despre sexualitate pentru ca Dzeu a creat-o si ne a dat-o noua pentru casatorie. Pentru ca oameni nu studiaza Biblia si nu urmeaza invataturile Bibliei deci sexualitate a devenit ceva iefteni si murdar. Nu trebuie sa fie asa. Dzeu vrea sa ne ajute sa ne invete cum sa folosim darul sexualitatii corect pentru ca este ceva sfint. Oamnei nu cred ca este sfint pentru ca nu cunosc parerea lui Dzeu despre subiectul. De fapt Biblia spune ca credinta unui om se vede prin sexualitate, adica un om fara valori, fara limite, facand sex cu orice persoana, fizic si mental, nu are nimic de a face cu Dzeu. Dar omul de credinta cu o relatie buna cu Dzeu care urmeaza invataturile lui Dzeu nu va avea nimic de a face cu imoralitate (abuzand sexul).

    Chiar daca nu crezi ca stiu Coran, nu prea conteaza, ti-am aratat in alb si negru ceea ce spune Coran.

  22. Daca tot Biblia vorbeste de sexualitate si pretindeti ca este un dar de la Dumnezeu care trebuie consumat pe cai neilicite, ce puteti sa spuneti despre calugarii si calugarite?
    Oare ei nu incalca porunca divina? Nu refuza acest dar Dumnezeiesc?

  23. Ai spus: Chiar daca nu crezi ca stiu Coran, nu prea conteaza, ti-am aratat in alb si negru ceea ce spune Coran

    Nu am vazut nicaieri in alb si negru ce ai spus despre Coran

  24. Erik Brewer a scris la Februarie 7th, 2008 la orele 19:49

    Muhlis,

    Relatia sexuala este un dar de la Dzeu pentru cei casatoriti. Cei care nu sunt casatoriti au alte daruri de la Dzeu. Este o problema mare in orice societate cu relatia sexuala inafara casatoriei si Dzeu vrea sa ne ajute sa evitam probleme si din cauza aceasta a vorbit foarte mult despre sexualitate in Cuvintul Sau. Cei ce sunt neinformati vor cadea in probleme mult mai usor.

    Ceea ce am scris este in alb si negru luat din Coran, daca nu vrei sa recunosti deci este alegerea ta sau mai bine opinie.

  25. Ceea ce am scris este in alb si negru luat din Coran, daca nu vrei sa recunosti deci este alegerea ta sau mai bine opinie

    Ceea ce ai scris este alb spe negru din Coran daar felul cum ai comentat este alb pe negru de la tine

  26. Erik Brewer a scris la Februarie 8th, 2008 la orele 17:37

    Nu are sens sa argumentez, deci toata lumea vede si inteleg ceea ce este scris, si ei pot lua intelesul corect.

  27. Ca sa judeci despre islam e bun proverbul :- Nu te uita la om ce spune , uite la el ce face.
    Adica Jihad, Khalifat, Al-Kaida, Hamas, teror, banditizm, agresie, spalare de creer. No sa intilnesti crestini in mediul musulmanilor ducind o propaganda anti-musulmana, dar musulmani anti-crestini bagindu-se cu deasila in sufletele noastre, cultura, traditii, obiceiuri, viata zi de zi, chiar si in acesta pagina. Au navalit peste tot , fiindca modalitate de viata islamista ia adus la o saracie comleta.

  28. Te inseli cumplit, draga C-tin!
    Se mai spune si : Fa ce spune popa si nu ceea ce face!
    De cruciade ce zici?
    Modalitatea de viata islamica ne-a ridicat in trepte, ne-a inaltat unde nu au putut ajunge alti. Nu ne este rusine sa spunem ca suntem musulmanii chiar daca toti incearca sa denigreze imaginea islamului, cu siguranta nu vor reusi. De saracie sa vorbeasca cei care sufera de ea, si nu stiu la ce saracie faceti referire, poate ma luminati si pe mine.

  29. Cred ca cele mai mari crime impotriva umanitatii (ca sa folosesc o expresie la moda) au fost facute de crestini de cele mai multe ori in numele bisericii: cruciadele, exterminarea populatiilor amer-indiene atat in America de sud cat si in nord, inchizitia si exemplele pot continua.

  30. Constantin Racu a scris la Februarie 16th, 2008 la orele 10:16

    E clar cine a fost mai singeros ……….hoardele mongolilor, invazia turcilor cu genocidul intregii lumi in decursul a 5 decenii sau zece cruciade care erau in treacat, se duceau si veneau. Eu privesc la islam in prezent si viitor si nu vad nici progres, prosperitate si nici liniste in islam. Dar atit mai mult peste tot unde emigreaza fac din frumoasele orase europene Geto, gunoisti, centre de terorizm ……….o porcarie adevarata. Organizeaza tara in tara, nu se integreaza practic deloc. Distrug sisteme , culturi, alte obiecte de alt cult religios si istoric al altor religii. Germania , Franta, Anglia, sunt invadate de musulmani si uite ce fac ; si-au pus tolul in cap si in afara de reproducere se mai ocupa cu distrugerea tarilor care i-au primit. Eu traesc intre musulmani , discut cu ei in fiecare zi si , conlucrezi cu alte organizatii incepind de la politie si terminind cu organizatiile de protectie ale copiilor. E foarte greu sa-i lamuresti unui adolescent care-mi vorbeste despre Khalifat , jihad, koran ca nu e bine sa foloseasca si raspindeasca droguri, nu e bine sa poarte cutit cu el , ca sahidul nu-i un soldat a lui Alah , ci un ucigas. Eu cred ca nu e cazul sa-mi lamuresti anume mie ce e islamul sau mai ales colegilor mei de lucru , fosti musulmani ce au perdut membri de familie invinuiti in haram si omoriti. Islamul demult a devenit un islam radical, a devenit ca si comunizmul foarte singeros. Eu zi de zi ascult prostiile lor de agresie , omor, distrugere de la musulmani nascuti si educati in islam, situatii grave , dar cineva chema aici sa discutam despre preuti.

  31. Omule tu nu stii ce vorbesti. Este diferenta mare intre islam si musulmani. Cand folosesti musulmani trebuie sa stii ca trebuie sa te referi la cei care respecta religia sau grasesc in numele religiei, vorbesti de droguri si numai stiu ce, astfel de practici sunt neislamice si nu pot fi categorisite ca islamice niciodata.
    Iar ceea ce spui tu se gaseste si la crestini, nu uita ca nu noi suntem cei care am plecat peste crestini sa-i ocupam. In Afganistan, Irak, Cecenia, Palestina, Bosnia, Kosovo…..Tot crestini sunt cei care au venit peste musulmani i-au ocupat, le-au luat bunurile, le-au violat fetitele, au omarat miseleste oameni nevinovati si cand musulmani s-au impotrivit ati sarit cu gura ca sunt teroristi.
    Dati-mi un exemplu contemporan in care musulmani s-au dus peste crestini si le-au ocupat tara.
    Cu armele cui se duc luptele in lume? Cine detine si foloseste armele de distrugere in masa.
    Alta data inainte sa-ti deschizi gura sa-ti faci bine temele. Nu te lasa manipulat de mass media pe care tot nemusulmani o detin, Dumnezeu te-a dat minte sa gandesti daca nu o faci toarna sare peste ea si astfel macar ai ocazia s-o pastrazi. Alta data vino cu ceva credibil nu idiotii puerile.

  32. Constantin Racu a scris la Februarie 16th, 2008 la orele 14:17

    Bine incepem de la inceput Afganistan a fost o chestie politica intre Taliban ,Ali Kaida, (SUA) care a creato contra URSS si interesul URSS de-a protegarea granitele de sud. Ali-Kaida impreuna cu americanii au dus o lupta contra URSS i-au finansat , ajutat , acum primesc peste cap. Si eu am vorbit 4 ani in urma cu un ofiter-afganez care cauta azil in Europa si el era de parerea ca era perfect cu rusii. Asa ca Afganejii au ce merita.
    Irak situatia a fost mai complicata , a fost o dictatura a lui Sadam Husein cu genocidul curzilor, razboiul contra vechinilor si provocarea a USA care demult o interesa petrolul Irakian. Cel mai mare prieten a musulmanilor a fost SUA iar acum a disparut imperiu rus si sau intors armele in directie opusa. Cred ca nu e departe un nou conflict contra Republicii ISLAMICE Iran care demult ameninta americanii cu omor , Izraelul cu stergere de pe fata pamantului si sunt ajutati de rosi pentru a “primi ” bomba atomica. Doua saptamini in urma au experimentat cu succes 1 raceta balistica. Oare se poate de permis unei tari de declara agresie altora si se stradue sa se inarmese cu bombe atomice, care lederul islamic face politica agresiva, aici este comlicat, dar de oprit trebue astfel jihadul devine mondial.
    Cecenia au primit dupa 1992 independenta , au declarat sariatul si sau apucat de promovat Khalifatul in Caucaz. Au format o armata perfecta ” voiny ickerii” Au atacat Dagestanul si au organizat grupuri care au invadat Rusia, Finansarea a fost impreuna cu oligarhii rusi care scurgeau petrolul din trasa petroliera a Caucazului de nord au aruncat in aer citeva case rusesti , atacat un spital asta a dus la o invazie de cotropire a Ceceniei-ingusetiei de catre rusi.
    Eu sunt practic cu ambele maini pentru independenta Ceceniei, dar realitatea a devenit nereala din motiv propriu.
    Palestina este bat cu doua capete, dar dupa declararea formarii Izraelului , islamistii au declarat razboi si au atacat Izraelul toti impreuna ca haita de lupi. Izraelul ajutat de emigrantii evrei din America au finansat si finanseaza existenta Izraelului. Si asta e perfect. Izraelul a cistigat si va cistiga . judaizmul nu este agresiv ca islamul. Palestinienii traesc perfect in Izrael , muncesc majoritatea in Izrael, dar cu Hamasul lor care ataca singeros Izraelul primeste un raspuns ce merita . Eu sustin izraelitenii, fiindca musulmanii de cuvint nu inteleg. Cine vine cu “sabia” de “sabie “moare.
    De Kosovo , valeu e grozav , a ramas doar bisericele crestinilor .Kosova a fost populat cu musulmani, iar crestinii au fost ucisi,izgoniti ca si in cazul palestenienilor din Izrael. Imperiu Osman (islamist) poarta toata vina.
    Musulmanii au ocupat Araratul armenesc, Constantinopolul Bizantinic, o mare parte din Grecia, o parte din Afganistanul budist si au distrus si statuia lui Buda, Siria din prima tara crestina au transformat-o practic in tara musulmana, au ocupat multe orasele din Gemania si l-au facut gunoiste cu limba turca , moschei, Moldova , aceiasi Kosovo , Bosnia au fost cotropite de islamisti.
    Islamul e teror , agresie. Islamul in trecut a fost dictat , ori primeai islamul ori erai omorit. Am mai scris - Nu toti musulmanii sunt teroristi, dar toti teroristii sunt musulmani. Astai realitatea Islamul e agresie, asta o fac si lederii islamisti cheama la Jihad, Khalifat. Unica religie ce cheama la omor si punctum.

  33. Constantin Racu a scris la Februarie 16th, 2008 la orele 14:19

    Muhlis cer ertare de creseli am putin timp liber, mai detaliat o sa scriu cind o sa fiu mai liber

  34. Constantin Racu a scris la Februarie 17th, 2008 la orele 09:06

    Muhlis am iutat sa te felicit cu marea victorie a lui Aiman Atallah Faieda lederul ” Jihadul islamic” a ajuns in sfirsit la Allah asa cum cere koranul. Daca ai interes pot sa-ti povestesc strategia de lupta a organizatiei “Jihadul islamic”

  35. Afganistanul a fost folosit ca pavaza de protectie, o baricada in fata invaziei ruse. Rusia dorea sa domine, dorinta ei era sa ajunga la apele calde, ceea ce deranja celelalte puterii. astfel a fost folosit ca pavaza, milioane de musulmani au murit intre dragul Rusiei de a inainta si dragul celorlalte state de a ambrusca invazia comunista.
    Atacul impotriva irakului era planificat tocmai din 1917 (asta pentru cultura ta) Cand toate tarile islamice au fost devizate si infulecate de colonisti. Acestia au avut doua criteri de baza la impartirea teritoriului musulman, orice statut musulman nu trebuie sa aiba putere economica si umana in acelasi timp. Singura greseala facuta atunci a fost iIrakul, populatie mare si putere economica, ce era de facut? Trebuia inventat sau fabricat un motiv, si a fost gasit.
    In privinta Ceceniei te inselni grav de tot, nu am timp acum de explicati citeste istoria ceceniei pe scurt http://ro.wikipedia.org/wiki/Istoria_Ceceniei
    In privinta Israelului la fel de amarnic te inseli sau cel putin ascunzi adevarul. Am o singura INTREBARE CAND SI CUM S-A INSTAURAT STATUL “iSRAEL”
    citeste istoria israelului si apoi vei stii cine are dreptate si cine minte.
    Despre Kosova numai ar rost sa vorbim pentru ca pe toate posturile de tv se vorbeste de independenta si istoria lor in aceste zile.
    Islamul nu este terorist si nu toti teroristi sunt musulmani. In primul rand as vrea sa-mi spui ce inseamna terorist pentru tine? Dami definitia acestui termen ca apoi sa-ti dau replica cuvenita. Dar vreau un termen acceptat de organizatiile mondiale, nu un term,en din stomacul tau.
    ca sa numai vorbim de gihad si kalifat, ca sunt convins ca habar nu ai despre ce este vorba.
    Alta data gandeste-te bine inainte sa vorbesti si nu o face din “stirile babesti” sau ” barfele pensionarilor” totusi traim in era stiintei si accesul la informatie este larg deschis tuturor.

  36. Constantin Racu a scris la Februarie 18th, 2008 la orele 15:19

    iaca Kosova si fata islamului
    http://www.youtube.com/watch?v=O2fZkT2oBMs
    200 de biserici distruse,

    Iaca Khalifat , fata salbatica a Islamului
    http://www.youtube.com/results?search_query=Khalifat&page=2

    Ce salbatacime, ce cultura aveti ma romane musulman
    http://www.youtube.com/watch?v=0fBMYDrasBM

    hei la la la incapatinati si aiureala oarba , saracie , teror.
    In Romania poate a fi spalari de creer ca asai romanul …………, ori fuge inaintea neamtului pina la Stalingrad ori inaintea musulmanului pina la centura sahid.
    HA , ha , ha , musulmanii raspund ca si evreii la intrebare cu intrebare.
    Ura oamenilor credinciosi si necredinciosi creste contra islamului din zi in zi.
    Asta nu-i religie ,astai-i banditizm curat. Lumea vede totul.

  37. Dragi Creştini,

    Chiar dacă lumea se lasă condusă de ură, chiar dacă sunt atâtea motive pentru ură, nu uitaţi nimeni că Domnul Isus ne-a chemat la dragoste, să ne iubim unul pe altul şi să iubim pe toţi oamenii. De aceea, un creştin adevărat nu va lăsa nici odată să între ura în inima lui, nici odată. În inima unde locuieşte Isus nu este loc pentru ură şi nu poate fi.

  38. Domnul preot a dat dovadă de etică şi morală ortodoxă, nu mă cobor la nivelul tău. A răspunde la rău este şi mai rău.
    Pace vouă!

  39. Constantin Racu a scris la Februarie 20th, 2008 la orele 12:32

    Este mare pacat sa ascunzi realitatea lucrurilor.
    Eu nu am raspuns cu rau ci doar am concretizat realitatea.

  40. Vad ca se scrie ca sa raspuns cu rau , in realitate nu sa raspuns cu rau ci doar sa concretizat si clarificat cum sta situatia lucrurilor. Majoritatea crestinilor sau fetelor din R. Moldova nici nu stiu sau auzit de Jihad , Wahabizm sau grupari teroriste islamice ca Al Gaida, Hizbolah,Hamas, Djundalla, Simba, Mungu, Taliban, Al-Shabaab,………etc. Si ele apar tot mai multe de zi ce trece si ele nu sunt niste secte musulmane ci grupuri teroriste si cu asta nu e de suparat sau glumit. Inarmati si cu creere “spalate ” sahidul se poate exploda in orice scoala, gradinita de copii, loc public….etc.
    Voi mai bine ati lucra cu ei ideologic , i-ati aduce la calea dreapta a credintei.
    Dar , a nu discuta pe aceasta tema inseamna a ascunde binele si raul. Cred ca sunt fapte si pozitive ale islamului insa voi musulmanii nu le discutati , voi discutati Koranul , dar nu faptele voastre ca credinciosi.
    O zi buna tutruror.

Scrie opinia ta: